  • 141. Data: 2014-05-16 20:59:45
    Temat: Re: Rzecz dzieje się w Polsce
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu piątek, 16 maja 2014 10:55:14 UTC+2 użytkownik masti napisał:

    > teraz to już jestem prawie pewien, że zarabiasz na wstawianiu tych
    >
    > gównianych reklam i dlatego tak Cię boli, że nikt tego nie chce oglądać

    Blisko, ale pudło.
    Kiedyś chciałem, ale nie działało, więc robię coś innego.

    --
    ZZ@private

  • 142. Data: 2014-05-16 21:46:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 16 May 2014 11:57:40 -0700 osobnik zwany ZbyszekZ
    napisał:

    > A to sklepikarz ma inny cel niż zarabianie pieniędzy? Czy może brak
    > ludzi zwiększa obroty?

    czy ty w ogóle rozumiesz na co odpowiadasz? Bo ja zawsze myślałem, że
    odpowiada sie zdaniami twierdzącymi na pytania a nie odwrotnie :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 143. Data: 2014-05-17 11:50:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-05-16 16:54, kiki pisze:

> [...]
    ada-rdza,nId,1380112,nPack,2

    > To tak się działo w latach 2000+. Później po 2005/6 właśnie poprawili
    > się. Teraz nie ma nigdzie śladu nalotu.

    Jakis rok temu stwierdzilem, ze nie widze wiekszej roznicy w jezdzie
    Mercedesem i innym samochodem z podobnej polki, ale za to tanszym nie
    tylko w zakupie. Wiec kupilem V70. Dosc szybko okazalo sie, ze to
    samochod zony, a mi pozostalo tluc sie dalej niezniszczalna wersja VW.

    Pozdro.. TK

  • 144. Data: 2014-05-17 13:15:04
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-05-16 18:11, Myjk pisze:

    > Ale, przepraszam, kim Ty jesteś żeby decydować w jaki sposób ktoś ma
    > zarabiać na życie? Zaakceptuj w końcu, że jest wolność i każdy sam
    > decyduje. W tym wypadku decyduje, że udostępni za darmo treść dla
    > czytelnika pod warunkiem że ten przy okazji wyświetli, oprócz treści, także
    > reklamy. I nie ma znaczenia czy je obejrzy pod lupą, kliknie czy zwyczajnie
    > zignoruje.

    Nie zauwazylem informacji, ze moge obejrzec tylko wtedy kiedy pozwole na
    wyswietlenie reklam. A to, ze sie wyswietlaja w ilosci miliona sztuk nie
    ma znaczenia. Nigdzie nie ma zadnego regulaminu, ktory warunkuje mi
    przejrzenie tresci reklamami. Zreszta reklama, a reklama to tez roznica.

    > Tak, to jego decyzja jak czytelnik jego publikacji mu "odpłaci". W tym
    > wypadku zadecydował, że za czytanie jego publikacji ma się wyświetlić
    > reklama. Tutaj sprawa się kończy, bo jest wolność. Jak Ci to nie odpowiada,
    > to nie korzystaj wcale z tej witryny.

    Doklasnie tak. Na wiekszosc wchodze pewnie tylko raz, lub co najwyzej
    malo. W wiekszosci stwierdze, ze to gnioty produkowane do zarabiania na
    reklamach.

    > Ponownie, nie Twoją sprawą jest, kto jaki model zarobkowania wybiera. Jak
    > ci taki model nie odpowiada to NIE KORZYSTAJ. Prościej się już nie da.

    Masz racje, ale zanim stwierdze czy tresc jest wartosciowa czy nie to
    wyswietla mi sie nachalne reklamy. Nie widze nic zlego w tym, ze ludzie
    chca sie przed tym bronic. Osobiscie jak widze taka strone, przy
    otwarciu ktorej musze szukac przycisku zamykania bo poza reklama nic nie
    moge zobaczyc to z niej rezygnuje. Ale reklame jednak juz dostalem. Co w
    tym dziwnego, ze ludzie chca sie bronic przed pazernymi oszustami? To
    tak samo jak rzucisz sluchawke telefonu kiedy zorientujesz sie, ze to
    telemarketer. Ktos skusil Cie czesto nieprawdziwym linkiem do jakiejs
    informacji, a w zamian serwuje Ci reklame. Niech sie wali po prostu.
    Takim zwyczajom mowimy stanowcze nie. A Ty chcesz wrzucic wszystko do
    jednego wora.

    > Toć właśnie się pytam po co ich "popierasz"? Przecież wchodzisz na ich
    > stronę, czytasz ich artykuły (po wycięciu reklam), czyli widocznie coś
    > ciekawego dla Ciebie tam serwują?

    Nie wchodze. Rzecz jest w tym, ze ktos dal tu linka do ktorego wiekszosc
    z nas pewnie wiecej nie zajrzy. I co? Zobaczylem reklamy i kilka zdan
    tresci, bo reszta nie byla wyswietlana. Twoim zdaniem jaka jest moja
    korzysc? Jak ktos moze sie czuc okradany to tylko ja, bo zobaczylem
    reklamy, a tresci zero.

> [...]
    > frajerów co muszą pokazać że mają telefony i se pogadać w czasie seansu,
    > czy muszących pokazać jacy są wyluzowani, jak się świetnie bawią i
    > rozumieją żarty w filmie dając upust śmiechem na pół sali. Nie muszę w tym
    > wszystkim uczestniczyć, w związku z tym nie zasłaniam kartonem projektora i
    > głośników w czasie reklam, nie wysypuję ludziom popkornu, nie rozlewam im
    > picia, nie niszczę komórke -- po prostu tam nie chodzę. I jakoś mnie to
    > wcale nie boli, że nie mogę "błysnąć" w towarzystwie jaki to świetny film

    Oj no tak, ale zrozum, ze Twoje przyzwolenie na reklamy i wieczne
    relatywizowanie sprawia, ze w koncu przestajesz chodzic do kina. A
    przeciez za bilet zaplaciles. Reklamy dzis nie sa po to zeby pokryc
    jakies tam koszty, czy umozliwic cos tam, a tylko po to zeby zarobic
    jeszcze wiecej. Blokowanie to nie to samo co pozbawianie kogos dochodu
    za publikowanie czegos, to obrona siebie przed goleniem leszczy.

    > I ponownie, jest WOLNOŚĆ. Zatem z radami kto jak ma zarabiać na SWOJE
    > życie, zachowaj dla siebie.

    Ja nikomu nic nie radze, jedynie stwierdzam, ze jak ktos ma cos
    wartosciowego do przekazania to w ten czy inny sposob na tym zarobi.

    > A Ty, jako osoba, mam nadzieję, moralna,
    > obracająca się w przestrzeni gdzie jest WOLNOŚĆ (i żadająca wolności, czego
    > upust dajesz także na grupie), powinieneś to uszanować. W przeciwnym razie
    > niewiele się "blokersi" różnią od właścicieli tych serwisów co zasrywają
    > strony gównianymi newsami w połączeniu z reklamami.

    Zauwaz, ze jak tresc jest wartosciowa to i reklamy np. w naglowku nie
    przeszkadzaja. Wyswietlanych w formie zdjecia nie da sie zablokowac i ja
    nic do nich nie mam. Ale Ryczacy Adamczyk na caly ekran z ukrytym gdzies
    przyciskiem zamkniecia to nie to samo. Nie ma tu tresci tylko golenie.

    > Doprawdy, przedziwną masz mentalność...

    Czy ja wiem czy przedziwna?
    Pamietasz moze pismo Murator?
    Swego czasu chyba jedyne bardziej wartosciowe. W tamtych czasach nawet
    reklamy byly wartosciowe i z kilkunastu ostatnich stron czlowiek
    dowiadywal sie czegos z reklam. Prenumerowalem do pismo przez pewnie
    kilka lat do momentu kiedy reklam zrobilo sie coraz wiecej, artykuly
    zbyt oczywiste, a miarka sie przebrala jak ze stony tytulowej zaczeli
    robic baner reklamowy. Jego jedynym przeznaczeniem bylo to, zeby przy
    byle okazji sie otwieral na pol stolu. Ta funkcja miala jedna powazna
    wade, otoz bardzo kiepsko pismo upychalo sie na polce. Po listownych
    protestach czytelnikow redakcja zapowiedziala, ze wiecej tego nie zrobi.
    Jednak z czasem biznes wzial gore, okladki powrocily, a ja przestalem to
    kupowac.
    Tak jest i dzis. Zanim sprawdzisz czy warto cos czytac dostaniesz milion
    reklam. O ile w calej sieci artykuly darmowe beda wartosciowe to Twoje
    slowa beda jedynymi slusznymi. Jednak im wiecej tresci bedzie tylko po
    to zeby nas zmylic tym mniejsze mam skrupuly zeby to blokowac.

    Pozdro.. TK

  • 145. Data: 2014-05-17 17:54:47
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 17.05.2014 o 13:15 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > Pamietasz moze pismo Murator?
    > Swego czasu chyba jedyne bardziej wartosciowe.
    Za Rudolfa, też wtedy kupowałem, ale jak się zmieniła redakcja na Kamińska
    to się zaczeło to co piszesz, więcej reklam niz treści a i treść na
    poziomie bełkotu reklamowego, wtedy dałem sobie z nimi spokój, teraz nawet
    na półce do tego nie zaglądam bo nie ma po co.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 146. Data: 2014-05-18 00:11:20
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-05-17 17:54, janusz_k pisze:

> [...]
    > treść na poziomie bełkotu reklamowego, wtedy dałem sobie z nimi spokój,
    > teraz nawet na półce do tego nie zaglądam bo nie ma po co.

    No wlasnie.
    Pamietasz tam artykuly z cyklu obys sobie dom budowal?
    Bledy razem z ich analiza. To jeden z najlepszych felietonow z ktorych
    mozna bylo naprawde wiele sie nauczyc. Pozniej to zrobila sie kiszka
    stolcowa.

    Pozdro.. TK

  • 147. Data: 2014-05-18 16:23:38
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 18.05.2014 o 00:11 Maniek4 <r...@s...won> pisze:

    > No wlasnie.
    > Pamietasz tam artykuly z cyklu obys sobie dom budowal?
    Tak mgliście. Wiem że można było coś tam ciekawego znaleść.

    > Bledy razem z ich analiza. To jeden z najlepszych felietonow z ktorych
    > mozna bylo naprawde wiele sie nauczyc. Pozniej to zrobila sie kiszka
    > stolcowa.
    Dokładnie.

    --

    Pozdr
    Janusz

  • 148. Data: 2014-05-19 10:16:48
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 17 maja 2014 13:15:04 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    >Jednak im wiecej tresci bedzie tylko po
    > to zeby nas zmylic tym mniejsze mam skrupuly zeby to blokowac.
    Padło już tu że blokowanie reklam to okradanie itp.
    Mnóstwo reklam wyborczych teraz.
    Ciekawe kogo okradam jak zablokuje/nie obejrzę?;)

  • 149. Data: 2014-05-19 13:23:55
    Od: "kiki" <s...@l...pl>

    "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Ciekawe kogo okradam jak zablokuje/nie obejrzę?;)

    http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/polska-drag
    -queen-kandyduje-do-europarlamentu/nfwrq

  • 150. Data: 2014-05-19 22:47:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-05-19 13:23, kiki pisze:

    > "Kris" <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > http://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/polska-drag
    -queen-kandyduje-do-europarlamentu/nfwrq

    Twoj kandydat? :-)

    Pozdro.. TK