    From: DJ <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Rzodkiewka
    Date: Sat, 5 Jun 2010 11:00:12 +0200

    W tym roku po raz pierwszy w ogóle nie udała mi się rzodkiewka.
    Siana była na początku kwietnia, w ogóle nie wytworzyła kulek na
    korzeniu, w całej grządce może ze dwie znalazłem z rozwiniętym
    właściwie korzeniem, ale i tak był łykowaty jak diabli. Nie do
    zjedzenia. Teraz była łaskawa wypuścić długie liście, i pąki kwiatowe.
    No to poszła na kompost.
    Odmiana saxa, zwykle tą kupuję.
    Co zrobiłem żle? Chyba że deszczowa pogoda majowa jej zaszkodziła? Ale
    chyba nie, bo rzodkiewka lubi mokrą glebę.

    Czy są jakieś odmiany które można jeszcze posiać na lato, niewrażliwe
    na długi letni dzień?
    Czy saxę mozna sprobować wysiać na wczesną jesień?

    --
    DJ