  • 1. Data: 2011-04-13 16:18:38
    Temat: Sauna finska
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    http://allegro.pl/skladana-domowa-sauna-parowa-steam
    spa-nowosc-i1548286631.html

    Czy kupno czegoś takiego ma sens ?
    Chcieibyśmy korzystać z dobrodziejstwa sauny finskiej
    w miarę tanio. Czy zakup tego namiotu w połączeniu z czajnikiem ma sens ?
    Czy pozostaje sauna fińska profesjonalna ?

  • 2. Data: 2011-04-13 21:34:59
    Temat: Re: Sauna finska
    Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl>

    On 13-04-11 18:18, atman wrote:
> [...]
    > w miarę tanio. Czy zakup tego namiotu w połączeniu z czajnikiem ma sens ?
    > Czy pozostaje sauna fińska profesjonalna ?

    Parowa to nie fińska. Raczej masz na myśli turecką, czyli parową. Fińska
    jest raczej sucha.

    Ten cały namiot foliowy to mi na żadną saunę nie wygląda, badziewie
    jakieś :/

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 3. Data: 2011-04-14 11:08:46
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    "atman" <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >w miarę tanio. Czy zakup tego namiotu w połączeniu z czajnikiem ma sens ?
    >Czy pozostaje sauna fińska profesjonalna ?

    Mnie ta aukcja rozmieszyla prawde mowiac, zwlaszcza zdjecie tej laski
    jak z nej korzysta :) Pomysl polowy moze i dobry, ale w tej cenie
    obawialbym sie tandetnosci.

  • 4. Data: 2011-04-14 12:03:29
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    atman wrote:
> [...]
    > w miarę tanio. Czy zakup tego namiotu w połączeniu z czajnikiem ma
    > sens ? Czy pozostaje sauna fińska profesjonalna ?

    Ha ha ha... chyba żartujesz prawda? :)