  • Data: 2016-08-15 23:21:05
    Temat: Schöck Isokorb - laczniki
    Od: gobo <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Hej,
    Czy montowal ktos z Was takie laczniki na polaczeniu z balkonami, czy
    tarasami?
    Kilka dni temu przywieziono mi strop filigran i w sumie w ostatnim
    momencie zdecydowalem sie na laczniki Schöck Isokorb. Przyjechaly, sa
    juz ladnie zazbrojone z reszta budynku i plyta balkonowa. Mam 2 balkony
    o lacznej dlugosci 15m, a za laczniki zaplacilem cos okolo 4200zl.
    Zastanawiam sie, czy odczuje jakas roznice w stosunku do zwyklego
    polaczenia. Zdecydowalem sie na nie, bo mam drugi dom w technologii
    tradycyjnej i balkony na cala dlugosc domu - cieplo przez nie ucieka
    strasznie. Na dodatek nie mam ich jak ocieplic, bo od gory styropianu
    juz na nie nie poloze - przez drzwi wejsciowe i ich prog.
    Czy ktos z Was korzystal z tych lacznikow i podzieli sie opiniami?
    Piotr