  • 11. Data: 2010-02-05 17:00:01
    Temat: Re: Schody - najtaniej jak mozna
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    news:hkhi74$720$1@news.onet.pl...

    > Może po prostu oklej wykładziną dywanową ?
    > Kilka razy widziałem takie. Wygląd jak i funkcjonalność na przyzwoitym
    > poziomie. Schody takie mają ogromną zaletę w stosunku do innych - są
    > bardzo ciche.

    P.S.
    No i boso też można po nich śmigać. Fajna sprawa jak ktoś ma wszędzxie
    podłogówkę i lubi boso łazić po domu.
    Można dać listwy narożne lub po prostu zaokrąglić stopnie i w całości
    okleić.
    Jeżeli chodzi o gipsowe podstopnice to chyba nie jest to zbyt dobry pomysł,
    bo będzie widać na nich brud.

  • 12. Data: 2010-02-05 17:06:01
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Plumpi pisze:

    > P.S.
    > No i boso też można po nich śmigać. Fajna sprawa jak ktoś ma wszędzxie
    > podłogówkę i lubi boso łazić po domu.

    Poza tym jak mi się wydaje - jest to dość dobry pomysł na przeczekanie
    okresu, kiedy dom jeszcze za nowy i za mokry, żeby obkładać wszystko
    drewnem. Można tak spokojnie przeczekać kilka/kilkanaście miesięcy, aż
    wilgotność w domu spadnie do akceptowalnych poziomów i wtedy bawić się w
    obkładanie drewnem schodów i czego tam jeszcze :-)

    pzdr
    robercik-us

  • 13. Data: 2010-02-05 17:53:53
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]

    Zapewniam Cie, ze po drewnianych na boso tez sie swietnie biega, a jak
    walniesz paluchem na pewno mniej boli.

> [...]
    > wilgotność w domu spadnie do akceptowalnych poziomów i wtedy bawić się w
    > obkładanie drewnem schodów i czego tam jeszcze :-)

    Znaczy jak ktos planuje parkiet to przez pierwsze lata powinien wylewke
    szmatami obkleic?

  • 14. Data: 2010-02-05 17:54:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > Kilka razy widziałem takie. Wygląd jak i funkcjonalność na przyzwoitym
    > poziomie. Schody takie mają ogromną zaletę w stosunku do innych - są

    Chyba najgorsze rozwiazanie.

  • 15. Data: 2010-02-05 18:04:02
    Od: z...@f...pl

> [...]
    > zalezy mi na stopniach. Rodzina namawia mnie na plytki ale wole miec
    > cos innego i taniego. Po pewnym czasie wymienialnego.

    ..przykro mi to mówić, ale najgłupsza rzecz jaką można zrobić to podstopnice
    malowane. Takie brudastwo się z tego robi, że zapomnij..Pzdr

  • 16. Data: 2010-02-05 18:09:26
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Ghost pisze:

    > Znaczy jak ktos planuje parkiet to przez pierwsze lata powinien wylewke
    > szmatami obkleic?

    No nie powiesz chyba, że na niedoschnięte wylewki zakłada się parkiet...
    :-). Jasne, jak komuś nie śpieszno do zamieszkania, to może sobie pół
    roku czekać, czy więcej i opalać, wietrzyć i się patrzeć jak wysycha
    dom, ale jak ktoś chce/musi zamieszkać od razu, to nie sądzę, by mądre
    było robienie okładzin drewnianych w mokrym domu ;-)...

    pozdr.
    robercik-us

  • 17. Data: 2010-02-05 18:16:57
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

> [...]
    > jak ktoś chce/musi zamieszkać od razu, to nie sądzę, by mądre było
    > robienie okładzin drewnianych w mokrym domu ;-)...

    Nie sadze by bylo madre wprowadzac sie przed zakonczeniem tak podstawowych
    prac jak podlogi i schody.

  • 18. Data: 2010-02-05 18:48:21
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    > Chyba najgorsze rozwiazanie.

    Dlaczego tak uważasz ?

  • 19. Data: 2010-02-05 19:46:00
    Od: M <M...@w...pl>

    Kudlaty pisze:
> [...]
    wiadomoscinews:f2351781-1036-4268-81ab-7b2633600705@
    36g2000yqu.googlegroups.com...

    > I tak jest zbyt drogo. Stopnie sa w casto debowe 80 PLN za sztuke x 16

    chodzi ci o trepy?

    M.

  • 20. Data: 2010-02-05 22:26:54
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Uzytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci

    > Nie wiem jak z wytrzymaloscia takiej plyty i jej powierzchnia. Plytki
    > dupiate sa na schodach IMHO.

    Za to dreszczyk emocji i wyzszy poziom adrenaliny przy kazdorazowym
    pokonywaniu ich.

    Pozdro.. TK