  • 1. Data: 2010-02-05 09:50:50
    Temat: geodeta
    Od: rrr <r...@p...pl>

    Witam
    mam pytanie o orientacyjną cenę za inwentaryzację geodezyjną potrzebną
    do odbioru domu, jak również ile czasu zajmuje taka inwentaryzacja.
    A gdyby ktoś miał namiar na szybkiego i taniego geodetę z okolic Kielc i
    chciał się podzielić kontaktem, byłbym niezmiernie wdzięczny

    pzdr.
    rafał

  • 2. Data: 2010-02-05 10:02:05
    Temat: Re: geodeta
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rrr" <r...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A gdyby ktoś miał namiar na szybkiego i taniego geodetę z okolic Kielc i
    > chciał się podzielić kontaktem, byłbym niezmiernie wdzięczny

    U nas na pomorzu 800zł bez faktury za dom i przyłacza
    Trwało to ok tygodnia.
    Jak z faktura to plus VAT

    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-02-05 10:18:01
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > U nas na pomorzu 800zł bez faktury za dom i przyłacza
    > Trwało to ok tygodnia.
    > Jak z faktura to plus VAT

    To sporo poszły ceny do góry. W 2006r płaciłem 300zł za inwentaryzację dom
    i przyłącza i szambo.

    Marek

  • 4. Data: 2010-02-05 10:53:36
    Od: Severin <s...@w...pl>

    Dolny Śląsk
    1000zł, inwentaryzacja, przyłącza, szambo, ujawnienie budynku w KW.

  • 5. Data: 2010-02-05 12:46:36
    Od: "yoozeph" <y...@w...pl>

    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:hkgqau$mj0$1@news.onet.pl...
    >
    > To sporo poszły ceny do góry. W 2006r płaciłem 300zł za inwentaryzację
    > dom i przyłącza i szambo.
    >
    > Marek

    Nie pomyliłeś się?? 300zł może kosztować pojedyncze przyłącze, a to i tak
    tanio.

    Samo zgłoszenie do ośrodka dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej to
    opłata około 100zł (rozporządzenie w sprawie opłat za czynności geodezyjne i
    kartograficzne....), kartowanie (kreślenie) mapy jeśli geodeta nie potrafi
    lub zwyczajnie nie lubi to 50-100zł za taką robote. Pomiar robią dwie osoby
    (kiedyś nawet cztery).

    Większość geodetów nawet jak klient nie potrzebuje FV to wystawia rachunek
    na mniejsza kwote, od którego musi zapłacić podatek dochodowy i vat (taki
    dupochron dla fiskusa). Oczywiście możliwości i podejść tyle co ludzi.
    Dlatego jako geodeta jestem zaskoczony taką ceną za ten rodzaj roboty.

    Jeśli faktycznie tyle zapłaciłeś, a dokumenty pozwoliły na odbiór budynku w
    nadzorze i jego ujawnienie w KW to znalazłeś geodetę, którego możesz śmiało
    polecać znajomym.

    Wracając do sedna, na Dolnym Śląsku koszt inwentaryzacji budynku wraz z
    przyłączami to 800-1200zł.

    --
    Tomasz (geodeta)

  • 6. Data: 2010-02-05 13:12:10
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "yoozeph" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie pomyliłeś się?? 300zł może kosztować pojedyncze przyłącze, a to i tak
    > tanio.

    Tak wtedy było
    W 2008 jednak juz ja płaciłem 700zł. 400zł za budynek i po 100zł za kazde
    przyłącze

> [...]
    > i kartograficzne....), kartowanie (kreślenie) mapy jeśli geodeta nie
    > potrafi lub zwyczajnie nie lubi to 50-100zł za taką robote. Pomiar robią

    Umnie robiła jedna osoba

    > Jeśli faktycznie tyle zapłaciłeś, a dokumenty pozwoliły na odbiór budynku
    > w nadzorze i jego ujawnienie w KW to znalazłeś geodetę, którego możesz
    > śmiało polecać znajomym.

    To był 2006 rok

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-02-05 14:00:48
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "yoozeph" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie pomyliłeś się?? 300zł może kosztować pojedyncze przyłącze, a to i tak
    > tanio.

    Nie nie pomyliłem

  • 8. Data: 2010-02-05 14:19:37
    Od: "yoozeph" <y...@w...pl>

    > Użytkownik "yoozeph" <y...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Tak wtedy było
    > W 2008 jednak juz ja płaciłem 700zł. 400zł za budynek i po 100zł za kazde
    > przyłącze

    Jasne, jest to w miare realne taktując prace zbiorowo. Ja pisałem o kosztach
    pomiaru pojedynczego przyłącza i tylko tego przyłącza. Rzecz rozbija sie
    min. o koszt zgłoszenie w którym jest naliczana opłata za pierwsze i
    następne, te następne w porównaniu do pierwszego mają opłate symboliczna.
    Dodatkowo np przygotowanie osnowy do pomiaru jednego przyłącza często
    stanowi taki sma abo niewiele mniejszy nakład pracy jak przygotowanie
    (zrealizowani) osnowy do pomiaru budynku z kompletem przyłączy.

    --
    yoozeph

  • 9. Data: 2010-02-05 14:19:44
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    > To był 2006 rok

    To raz a dwa że to był ten sam geodeta który dzielił działkę na dwie
    mniejsze, tyczył dom i szambo.

    Marek

  • 10. Data: 2010-02-05 14:29:16
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > stanowi taki sma abo niewiele mniejszy nakład pracy jak przygotowanie
    > (zrealizowani) osnowy do pomiaru budynku z kompletem przyłączy.

    Ale po co to rozbijać na poszczególne przyłącza.
    Robi to sie przy okazji odbioru domu,. Geodeta nanosi na mapy budynek i
    wszystkie przyłącza za jednym zamachem

    Krzysiek