    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Sciana ze szkla - co myslicie?
    Date: Wed, 07 May 2014 10:09:35 +0200

    Uszanowanie

    Ktos ma doswiadczenia z przeszkleniem calej sciany wysokosci powiedzmy
    5m? Ciekaw jestem, czy takie rozwiazania nie powoduja powstawania ruchu
    zimnego powietrza na sporej odleglosci od sciany zima? Oczywiscie okna
    super duper, ale czy to dobre rozwiazanie w naszym klimacie?
    Ja po wlasnych doswiadczeniach chocby z drzwiami tarasowymi i spaniem
    pod oknem widze, ze przeniesienie do nas mody z Florydy lat 80 chyba nie
    jest dobrym pomyslem.

    Pozdro.. TK