  • Data: 2009-06-21 18:42:09
    Temat: Scream kibel GK help.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uszanowanie.

    --------------------------------
    | |
    |__________________|
    | | | |
    | |----------------------------| |
    | |----------------------------| | polka
    | | | |
    | |----------------------------| |
    | |
    | | kibel wiszacy

    Widok od frontu. To w srodku to polka z "wyplywajacym" swiatlem do dolu przy
    scianie na koncu polki. Po bokach scianki od dolu do gory, miedz nimi we
    wnekach wspomniane wczesniej polki. Na gorze klamot do sufitu z tym samym
    swiatlem. Na dole wiszacy kibel (nie wiem jak narysowac).
    Do sciany przykrecone profile UD 30, do podlogi i sufitu podobnie. Na rogach
    wystajacego elementu profil CD 60. Pytanie: jak do tego przykrecic polke? Do
    sciany przykrecam UD30 i do tego wsuwam prostopadle CD60, tak to sobie
    wyobrazam, ale jak z ta polka wyjsc z przedniej czesci, stojacych pionowo
    CD60? Przykrecic pionowo kawalkii UD30 dlugosci CD 60 jako poprzeczka i od
    sciany tak samo by wsunac poziomo CD60? Czy moze cos wycinam, ale to jak
    sadze moze oslabik konstrukcje i ta moze byc wiotka?
    Nie wiem czy to zrozumiale i mam nadzieje, ze po wyslaniu proporcje zostana
    zachowane. Czcionka Courier new, ale w tej przegladarce ustawienia nie chca
    byc ustawiane. :-)

    Pozdro.. TK