  • 101. Data: 2013-09-09 16:17:49
    Temat: Re: Sezon idzie na rabanie.
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-09 16:03, Adam pisze:

    > W kwestii drog, czy ogolnie?

    Generalizujac to chyba tak ogolnie.

    > Bo w kwestii drog to jako szary kierowca tez mowie - jest bardzo dobrze,

    Ja nie bardzo, bo do Warszawy wymyslili sobie wlasnie model prawie 100km
    z wysepkami. Na wschod jest model bez pobocza i z pasami do
    wyprzedzania. Taniej, bo nie ma kilometrow kostki i znacznie wygodniej.
    Az zal, ze zatrudnia sie takie parapety za nasze pieniadze. No ale skoro
    mozna piec milionow wydac na koncert niby dla promocji stadionu to sie
    nie dziwie.

    > pomijajac koszty i czas budowy i wszystkie przekrety jakie temu towarzysza

    > to u mnie na slasku w porownaniu np. do 5-ciu lat wstecz podrozuje sie
    > wspaniale :) Uzywam glownie A1 / S1 / A4, jezdzenie po poludniowej czesci
    > kraju jest naprawde czasem przyjemnoscia (czasem, chyba ze sie trafi akurat
    > na jakis remont i korki :)

    Temu nie przecze, tylko chodzi wlasnie o te przekrety niestey.

    > Moze w koncu robiliby jakies PKB ;)

    Chyba chodzi o model grecki, zeby tak z 70% spoleczenstwa pracowalo w
    administrcji. :-)

    Pozdro.. TK

  • 102. Data: 2013-09-09 19:13:42
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2013-09-09 16:08, Ergie pisze:
    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Spieszę sprostować - nie wygrali "moi", co mi nie przeszkadza mieć oczy
    > otwarte i dostrzegać zmiany na plus.

    Przed ostatni wybory to moi, z tym ze przed ostatnimi wyborami czulem
    sie juz niestety przegrany. :-(

    Pozdro.. TK

  • 103. Data: 2013-09-09 21:41:12
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2013-09-06 16:41, Aleksander pisze:

    > "Maciek" wrote in message
    >
    > [...]
    >
    > No nie wiem skąd Wy bierzecie te 110zł za m3 ?
    > "U leśniczego", tzn. w nocy i bez faktury ? ;)
    >
    > Przykładowy oficjalny cennik:
    > http://www.warszawa.lasy.gov.pl/web/siedlce/33

    Jeśli interesuje Cię naprawdę tanie drzewo, to podejdź do leśniczego i
    poproś, żeby Ci wyznaczył działkę do wyczyszczenia. Wtedy drzewo
    wychodzi po parę złotych za mp. Minus jest taki, że będzie to gałęziówka
    i będziesz musiał ładnie posprzątać całą działkę, czyli powycinać
    samosiejki, poznosić na kupę i spalić. Trzeba się trochę narobić i
    jeszcze zorganizować sobie transport, ale i tak wychodzi niedrogo. No i
    jeszcze jest trochę loterii, bo czasami trafi się na fajny kawałek lasu
    do przecinki, a czasami człowiek się narobi i zysku jest niewiele...

    Jest to oficjalny i całkowicie legalny sposób pozyskiwania taniego opału
    w moich rejonach. Są nawet ludzie u których można sobie zamówić takie
    drzewo na gotowo.

    Pozdrawiam,
    MW