  • 11. Data: 2015-07-14 22:50:18
    Temat: Re: Słupki na kotwach - mocowanie
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 21:34:45 UTC+2 użytkownik Baczek napisał:

    > Grillowędzarnie będziesz murował sam, czy masz namiar na coś gotowego?

    Sam oczywiscie :) Mniej wiecej cos podobnego do tego:

    http://wedlinydomowe.pl/budowa-wedzarni-i-wedzenie/b
    udowa-wedzarni/1683-budowa-grillo-wedzarni-mamuta-z-
    objasnieniami

    Moje zmiany:

    1. Klinkier kanciaty (ten obly mi sie nie podoba) - antracytowy, "tytan n"
    z CRH (mam z tego sporo rzeczy w ogrodzie)
    2. Troche nizsza czesc z wedzarnika
    3. Czape i komin raczej widzialbym z nierdzewki, wzglednie czarnej blachy,
    cos w tym guscie (tylko bedzie musial byc wyzszy komin zeby wychodzil nad
    daszek altanki): http://tomiboks.pl/images/DSC_0753.jpg
    4. Drzwiczki - raczej tez wolalbym z nierdzewki, wzglednie jakies bardziej
    nowoczesne, plaskie, bez bajerow :)

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2015-07-14 22:52:57
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 14 lipca 2015 22:50:20 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    I jeszcze:

    5. Obok komory wedzarniczej bedzie jeszcze wymurowany murek (w ksztalcie "L"),
    bedzie to miejsce na drewno (od dolu do prawie samej gory wedzarnika).
    Musialem cos wymyslic i to poszerzyc, zeby altanka miala mur do wsparcia
    slupow :-)

    Troche pewnie cegiel wyjdzie.. Niedlugo bede liczyl :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.