  • 1. Data: 2010-09-05 16:05:49
    Temat: Śmierdzi w pokoju po zagruntowaniu
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam,
    Zagruntowałem trzy ściany w pokoju i po wyschnięciu czuć nieprzyjemny
    zapach. Nie zauważyłem, a preparat gruntujący stracił ważność rok temu.
    Nie wiem czy to z tego powodu - jak wąchałem sam grunt to zapach miał
    normalny. Po nałożeniu na ścianę i wyschnięciu - wydziela się niezbyt
    przyjemny zapach, taki smrodek. Nie wiem czy to wina preparatu czy też
    farby na ścianie a może czegoś innego. Tylko co dalej?
    Miałem zamiar położyć gładź, potem zagruntować (już innym gruntem) i
    pomalować. No i nie wiem czy jak tak zrobię czy ten smrodek znowu nie
    wylezie. Trochę ryzyko. Pokój wietrzę półtora dnia, ale nadal czuć smrodek.
    Co radzicie?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-09-06 07:36:12
    Temat: Re: Śmierdzi w pokoju po zagruntowaniu
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-05 18:05, G.K. pisze:
> [...]
    > pomalować. No i nie wiem czy jak tak zrobię czy ten smrodek znowu nie
    > wylezie. Trochę ryzyko. Pokój wietrzę półtora dnia, ale nadal czuć smrodek.

    Wietrzyć i przejdzie, na przyszłość stosować nie przeterminowanych
    preparatów.
    Zwłaszcza Uwaga na nowości do ścian "ozdobnych" np. lakier do ściany
    strukturalnej nawet nie przeterminowane potrafią się zepsuć i śmierdzieć.

    Ariusz

  • 3. Data: 2010-09-06 17:13:22
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-06 09:36, Ariusz pisze:

> [...]
    > Zwłaszcza Uwaga na nowości do ścian "ozdobnych" np. lakier do ściany
    > strukturalnej nawet nie przeterminowane potrafią się zepsuć i śmierdzieć.

    Witam,
    Wietrzy się trzeci dzień i nadal to samo. Co ciekawe grunt nałożony na
    tekturę i wyschnięty nie śmierdzi. Jakaś reakcja z farbą na ścianie?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2010-09-07 06:32:18
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-09-06 19:13, G.K. pisze:

> [...]
    > Wietrzy się trzeci dzień i nadal to samo. Co ciekawe grunt nałożony na
    > tekturę i wyschnięty nie śmierdzi. Jakaś reakcja z farbą na ścianie?
    Być może dopiero jak CI farba dobrze wyschnie to i smrodek przejdzie.
    U siebie malowałem schody betonowe podczas malowania zalatywało przeszło
    po kilku dniach, ale schodów potem nie malowałem farbą

    Ariusz