  • 41. Data: 2018-01-28 17:29:36
    Temat: Re: dek ciśnienia w CO
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 28.01.2018 o 16:17, Budyń pisze:
    > Ciekawe czy termowizja by dala rade. Swoje znalazlem metodami elektrycznymi.

    Nawet "tania" termowizja ma rozdzielczość < 0,1K. Co najwyżej z tą
    tańszą trzeba się więcej nabiegać.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 42. Data: 2018-01-28 17:34:58
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 28 stycznia 2018 16:17:06 UTC+1 użytkownik Budyń napisał:
    > mozna sprobowac, mnie gdy pekla podlogowka (zamarzla w czasie budowy) to sie
    > lała pod styro i wyplywala metr dalej w piwnicy. Ciekawe czy termowizja by dala
    > rade. Swoje znalazlem metodami elektrycznymi.

    U mnie termo nic nie dało. Za mały przepływ przez dziurę pewnie, choć
    lałem wodę o temp. 70 st. C. Dopiero metodą na słuch znaleźliśmy dziurę.

    L.

  • 43. Data: 2018-01-29 01:00:18
    Temat: Re: Spadek ciśnienia w CO
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Jan 2018 15:17:03 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Pełna zgoda, ale tutaj nie mamy takiej sytuacji. Próba zlokalizowania nie
    > została nawet podjęta a wątkotwórca przyklasnął Twojemu pomysłowi nie
    > znając innych opcji.

    Bez przesady. W realu szukam przecieku, a na newsach planu B.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 44. Data: 2018-01-29 01:05:18
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Jan 2018 16:07:59 +0100, Mateusz Bogusz napisał(a):

    > Niczego nie rozwalaj na ślepo!

    Na ślepo nie. Najpierw kontrola pieca i kolega z kamerą, a próba
    uszczelnienia chemicznego dopiero jak się okaże, że pękło i to w miejscu,
    gdzie się nie da kopać...

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 45. Data: 2018-01-29 07:21:43
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 28.01.2018 o 17:34, Lisciasty pisze:
    > U mnie termo nic nie dało. Za mały przepływ przez dziurę pewnie, choć
    > lałem wodę o temp. 70 st. C. Dopiero metodą na słuch znaleźliśmy dziurę.

    To jaki miałeś wyciek ostatecznie? Bo taki przypadek ~2-3L na pól roku
    znam i właściciel z tym żyje, nic się nie dzieje.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 46. Data: 2018-01-29 07:41:43
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 07:21:45 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:
    > To jaki miałeś wyciek ostatecznie? Bo taki przypadek ~2-3L na pól roku
    > znam i właściciel z tym żyje, nic się nie dzieje.

    70L na dobę przy ciśnieniu 2 barów.

    L.

  • 47. Data: 2018-01-29 21:51:23
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 29.01.2018 o 07:41, Lisciasty pisze:
    > 70L na dobę przy ciśnieniu 2 barów.

    To tak jakby u mnie przez dobę wylała się cała woda z podłogówki...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 48. Data: 2018-01-29 21:58:21
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Bogusz napisał:

    > To tak jakby u mnie przez dobę wylała
    > się cała woda z podłogówki...

    A u mnie cały bar.

    --
    Jarek

  • 49. Data: 2018-01-29 22:10:59
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 29 stycznia 2018 21:51:25 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz
    napisał:
    > To tak jakby u mnie przez dobę wylała się cała woda z podłogówki...

    To była tylko jedna pętla, zasilana baniakiem testowym pompogrzewczym,
    w układzie zamknięto-otwartym, o pojemności w zasadzie nieograniczonej,
    o takim:

    http://lisciasty.firehost.pl/przeciek.jpg

    L.

  • 50. Data: 2018-01-29 23:23:29