  • Data: 2010-06-08 17:19:46
    Temat: Spoinowanie kostki granitowej brukowej.
    Od: "Stolat" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, fachura kończy mi układanie opaski z kostki granitowej i przychodzi
    pora na fugowanie.
    Można piachem, ale chcę zachować jako taką wodoodporność.
    Myślałem o piachu z cementem w proporcji 1/3, ale skończył mi się piach a na
    razie nie mam miejsca na zrzut 16 ton.
    Myślałem o gotowej zaprawie murarskiej w workach, ktoś to testował na co
    zwrócić uwagę?

    Pozdrawiam
    Michał