  • 1. Data: 2010-08-01 08:50:02
    Temat: Sposób na Aneks kuchenny
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Witam ponownie! Remont mieszkania i przeróbka aneksu kuchennego. Całość
    (prostokąt) ok. 26m2. Doi tej pory był to aneks całkowicie otwary, co nam
    przeszkadzało.
    Mamy kilka wariantów:
    1. ścianka oddzielająca na części od lewej i drzwi lekkie przesuwne (2-3
    elementy) do całkowitego zamknięcia
    2. aneks otwarty bez ścianki i drzwi przesuwnych odcinających, ale z murkirm
    i barem
    Zamieszczam szkic i b. proszę o pomoc w aranżacji:
    http://img443.imageshack.us/img443/3072/anex2.jpg

    Od wejścia z przedpokoju tuż za drzwiami do kuchni (po lewej) byłby łuk
    wejściowy do pokoju i wąskie (60?) drzwi do kuchni.
    Kuchnia oddzielona od pokoju: 1/3=ścianka, a 2/3 drzwi przesuwne.
    Ścianka odzielająca (z łukiem) byłaby z regipsu i drzwi przesuwne nie byłyby
    do smaego sufitu, ale pewnie z regipsu byłaby ścianka na d nimi ok 0.5m.
    Drzwi przesuwne chowałyby się w tej ścince z regipsu i stmtąd by wyjeżdżały.

    26m2 to nie jest za wiele, tym bardziej, że razem z częścią przedpokoju, tą
    przed łukiem. Da radę coś z tego wyrzeźbić? Pomóżcie w koncepcji, bo
    wymiękamy :)

    A jak Wy to robicie? Wydaje mi się, że fajnie od czasu do czasu zamknąć
    kuchnię, ale ile cm zostawić od szafek? Wystarczy 1 m? Serdecznie
    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2010-08-01 09:45:23
    Temat: Re: Sposób na Aneks kuchenny
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    a te meble już masz?

  • 3. Data: 2010-08-01 09:58:05
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości
    news:i33fnm$s20$1@inews.gazeta.pl... a te meble już masz?

    Nie, nie mam mebli, będą nowe i jestem na etapie projektowania :)

  • 4. Data: 2010-08-01 10:07:07
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Tzn. tak jest teraz: http://img530.imageshack.us/img530/1724/aneksstart1.
    jpg

  • 5. Data: 2010-08-01 10:15:12
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Ada" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości
    > news:i33fnm$s20$1@inews.gazeta.pl... a te meble już masz?
    >
    > Nie, nie mam mebli, będą nowe i jestem na etapie projektowania :)
    Nie znam Twego stylu życia i dlaczego Ci przeszkadzała otwarta kuchnia
    ,osobiście to tam gdzie drzwi z przedpokoju wstawiłbym lodówke i od niej
    pojechałbym ciągiem szafek dając zlewozmywak w narożniku przez co
    schowałbym najmniej ciekawą część kuchni przed widokiem gości z salonu .Nie
    dawałbym drzwi suwanych bo i tak bedą ciągle otwarte a jezeli będziesz
    chciała podać gościom kawe to i tak ukażesz im część kuchni, wstawiłbym
    albo "barek" albo stolik (3 osoby) połączony z szafkami głębokimi na ok
    400mm które wstawiłbym także pod okno, jeżeli parapet byłby na 85 cm to bym
    go zastąpił blatem.

  • 6. Data: 2010-08-01 10:36:10
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

> [...]
    > głębokimi na ok 400mm które wstawiłbym także pod okno, jeżeli parapet
    > byłby na 85 cm to bym go zastąpił blatem.

    Dzięki! A co sądzisz o daniu jednak tylko samej ścianki przysłaniającej
    kuchnię na 1/3 długości, bez tych drzwi przesuwnych? Tylko jaka odległość od
    szafek kuchennych, bo chodzi o to, żeby w pokoju było jak najwięcej miejsca.

  • 7. Data: 2010-08-01 11:12:21
    Od: "na102" <g...@P...FM>

> [...]
    > kuchnię na 1/3 długości, bez tych drzwi przesuwnych? Tylko jaka odległość
    > od szafek kuchennych, bo chodzi o to, żeby w pokoju było jak najwięcej
    Ścianke postawiłbym jak najbardziej bo ona zasłoni Ci ten najmniej ciekawy
    fragment kuchni.
    Przy typowych szafkach z drzwiami za minimum uważa się 1100-1200mm za to
    wspomniany przez Ciebie metr zastosowałem u mnie i się doskonale sprawdza
    ,ale ja mam wszędzie szuflady z pełnym wysuwem wiec nie muszę nurkować w
    szafkach co niestety wymaga troche więcej miejsca.

  • 8. Data: 2010-08-01 19:11:12
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

> [...]
    > ,ale ja mam wszędzie szuflady z pełnym wysuwem wiec nie muszę nurkować w
    > szafkach co niestety wymaga troche więcej miejsca.

    Wielkie dzięki! Też do tego dojrzewamy :)
    Czy jest sens zostawiać drzwi do samej kuchni, czy tylko wejście do kuchni z
    pokoju?
    Ta ścianka byłaby pełna (do sufitu) od "pionu" ok. 80cm i skręt o 90st. i na
    ok. 1/3 zasłonięcie kuchni...
    Aby wejśc do kucni trzeba by wejść do pokoju i obejść tę ściankę
    zasaniającą. Ale z drugiej strony, miejsce drzwi można by zagospodarować np.
    przez szafkę kątową.
    B. liczę na Twoje/Wasze uwagi i doświadczenie. Pozdr!

  • 9. Data: 2010-08-02 05:50:42
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    czy pod oknem w kuchni masz grzejnik? jeżeli tak to ile wystaje od sciany? w
    jakiej odległości od sciany na której są szafki się zaczyna i kończy? załóż
    jakieś konto meilowe na ktore podeśle rysunek .

  • 10. Data: 2010-08-02 16:16:24
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    > czy pod oknem w kuchni masz grzejnik? jeżeli tak to ile wystaje od
    > sciany? w jakiej odległości od sciany na której są szafki się zaczyna i
    > kończy? załóż jakieś konto meilowe na ktore podeśle rysunek .

    jest dokładnie na środku okna, a wystaje chyba standardowo :)
    Sedeczne dzięki za pomoc: a...@o...eu
    Myśleliśmy, żeby zakręcić pod oknem i to byłoby właśnie na bezpośrednim
    widoku...