    From: "Maciek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Stary/nowy licznik energii elektrycznej
    Date: Mon, 20 Sep 2010 23:11:21 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    Witajcie, pytanie moze nie do konca dotyczace budowania, ale zwiazane z remontem
    :) Lepszej grupy chyba nie ma.

    Jakis rok temu zmienilem cala tablice bezpiecznikow i stary licznik na nowy,
    elektroniczny. Mam w domu piece elektryczne, ktore zawsze pracowaly w godzinach
    drugiej taryfy. Za starego licznika mialem na scianie "czarna skrzynke", ktora o
    okreslonej godzinie robila "chrup!" i piece zaczynaly sie grzac (bylo toto
    sterowane zdalnie). Po zmianie mam zegarek elektroniczny, ktory steruje
    stycznikiem wlaczajacym i wylaczajacym prad zasilajacy piece.

    Do tej pory wszystko bylo OK, ale wczoraj zauwazylem, ze po wlaczeniu
    wylacznikiem piece zaczynaja grzac, mimo ze godzina jest nie ta, ze zegar
    sterujacy wyswietla "OFF", a stycznik nie wlaczony.... Caly rok wszystko bylo
    jak powinno. Co sie moglo stac - czy to moze byc uszkodzenie tego calego stycznika?

    Sorry, jesli pytanie jest glupie, ale na elektryce sie kompletnie nie znam.

    --
    Maciek