  • Data: 2013-05-20 09:41:34
    Temat: Styropian grafitowy - będą problemy???
    Od: cte <c...@o...eu.com> szukaj wiadomości tego autora

    Na allegro widzę szary styropian grafitowy na ściany. Cena - w
    porównaniu z białym - za m2 lambda np. 0,033 jest atrakcyjna. A jak z
    klejeniem tego? Szczerze mówiąc na ścianach widziałem tylko białe
    styropiany, ew. z kropkami (to miały być te super hiper 031). Iść w to
    szare? Odpuścić i kupić biały 040? Kleić ma firma, nie ja. Ale jak się
    oderwie to mnie a nie firmie :(