  • 41. Data: 2018-02-03 21:41:05
    Temat: Re: Styropian - parametry techniczne
    Od: "mol styropianowy" <s...@o...pl>

    > Nie jestem panem handlowcem, ale typowo techniczny i dlatego zwracam Ci
    > uwagę na głupoty, które piszesz.
    >
    > Mam nadzieję , że dostrzegasz różnicę pomiędzy jednostkami dotyczącymi
    > wytrzymałości

    Skoro masz techniczne wykształcenie, to dlaczego masz problem ze
    zrozumieniem obciażenia 15 ton, skoro piszę że wzięło się to z cisnienia
    150kPa?

    A co masz do powiedzenia w temacie wątku, czyli czym się rózni to obciążenie
    urzytkowe od wytrzymałości na ściskanie?

  • 42. Data: 2018-02-03 21:47:55
    Od: "mol styropianowy" <s...@o...pl>

    > A siada. -- Pozdr Janusz

    Pewnie 1-2 procent siąść może, bo styro to materiał elastyczny, jeśli siada
    więcej to znaczy że ktoś cię oszukał.
    Jak sprawdziłeś czy kupiony styropian posiada właściwe parametry podane na
    opakowaniu?
    Sprawdziłeś wszystkie płyty we wszystkich paczkach?
    U znajomego zzrobiło się wgłębienie w jednym miejscu, czyli pewnie kilka
    płyt było oszukanych a kto oszukuje, fabryka, handlowiec, czy wykonawca, to
    nie wiem, pewnie wszyscy oszukują na potęgę.

  • 43. Data: 2018-02-03 23:54:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-02-03 o 21:41, mol styropianowy pisze:

    > Skoro masz techniczne wykształcenie, to dlaczego masz problem ze
    > zrozumieniem obciażenia 15 ton, skoro piszę że wzięło się to z
    > cisnienia 150kPa?

    Równie dobrze mogło się wziąć 38,67 Mg albo 2383kg są to tam samo
    prawidłowe wartości jak Twoje 15 ton.
    Może umówmy się, że 150kPa to jest 2845,47kg.

    > A co masz do powiedzenia w temacie wątku, czyli czym się rózni to
    > obciążenie urzytkowe od wytrzymałości na ściskanie?

    Nie wiem co to jest "obciążenie urzytkowe":)

    Co zaś się tyczy tematu wątku to szkoda mojego czasu, skoro nie jesteś w
    stanie zrozumieć w czym tkwią Twoje błędy.

  • 44. Data: 2018-02-04 00:13:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 3 lutego 2018 23:55:13 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Nie wiem co to jest "obciążenie urzytkowe":)
    >
    > Co zaś się tyczy tematu wątku to szkoda mojego czasu, skoro nie jesteś w
    > stanie zrozumieć w czym tkwią Twoje błędy.

    Daj sznasę Panu Inrzynierowi;)

  • 45. Data: 2018-02-04 10:05:29
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 4 lutego 2018 00:13:54 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Daj sznasę Panu Inrzynierowi;)

    Widać braki w wykształceniu humanistycznym. Cóż, nie można mieć wszystkiego
    :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 46. Data: 2018-02-04 13:01:18
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2018-02-04 o 10:05, Adam Sz. pisze:

    > Widać braki w wykształceniu humanistycznym. Cóż, nie można mieć wszystkiego
    > :D
    > pozdr.

    W technicznym jeszcze bardziej widoczne :)

    Nie uważasz, że gość ubliża inżynierom, nazywając siebie inżynierem?

  • 47. Data: 2018-02-04 14:03:31
    Temat: Re: tyropian - parametry techniczne
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 3 lutego 2018 18:31:42 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

> [...]
    (ale wtedy nie wiedzialem ze posadzka moze tak siąść) ale i nasiaka wodą. A tego bym
    nie chciał. A styrodur nawet jak nasiąka to duzo trudniej.

    > Słowo które chciałeś użyć to chyba "mniej", bo trudność czyli czas
    > pochłaniania wilgoci w przypadku np. posadzek w zasadzie nie ma znaczenia.

    Uzylem dokładnie tego słowa którego chciałem uzyć.
    Styrodur jaki mam ma zamkniete pory. Dlatego nasiąka trudniej. Jesli robi sie mokry
    to tylko na ograniczonej grubości.

    > Co więcej, jeżeli już używać czasownika "trudny" to z pewnością nie
    > chciałbyś czegoś "trudno" nasiąkliwego umieszczać w wodzie. Bo jak
    > "trudno" nasiąka to i "trudno" schnie :-)

    Gratuluje samozadowolenia z okazji projekcji swoich fantazji na swiat którego w zyciu
    nie widziałeś. Styroduru który mam w posadzce nie widziałeś, ale wiesz jak sie
    zachowuje.

    Ton w jakim mi odpowiadasz świadczy ze nie masz nic do powiedzenia w temacie i tylko
    bijesz pianę.

    Żenada.

  • 48. Data: 2018-02-04 14:11:30
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2018-02-03 o 21:47, mol styropianowy pisze:

    > Pewnie 1-2 procent siąść może, bo styro to materiał elastyczny, jeśli
    > siada więcej to znaczy że ktoś cię oszukał.
    Nie mnie pierwszego.

    > Jak sprawdziłeś czy kupiony styropian posiada właściwe parametry podane
    > na opakowaniu?
    No ze styropianem kupuje się laboratorium analityczne , pobiera próbki z
    kupionej partii i bada, nie wiedziałeś?

    > Sprawdziłeś wszystkie płyty we wszystkich paczkach?
    No pewnie, nawet wszystkie były, ani jednej nie brakowało.

    > U znajomego zzrobiło się wgłębienie w jednym miejscu, czyli pewnie kilka
    A u mnie nie było, ale co z tego jak cała partia pewnie nie trzymała
    parametrów,
    mimo że był sezonowany i co się miał skurczyć to skurczył.

    > płyt było oszukanych a kto oszukuje, fabryka, handlowiec, czy wykonawca,
    Taa szczególnie wykonawca, podbiera ci po kilka gramów z paczki ;)
    z jakiej choinki się urwałeś?
    > to nie wiem, pewnie wszyscy oszukują na potęgę.
    W tym wypadku producent.

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 49. Data: 2018-02-05 19:40:21
    Od: "mol styropianowy" <s...@o...pl>

    > No ze styropianem kupuje się laboratorium analityczne , pobiera
    > próbki z kupionej partii i bada, nie wiedziałeś?

    No więć tak to wygląda zabawa ze styropianem, nie masz praktycznie zadnej
    możliwości sprawdzenia tego co kupiłeś i każdy chandlowiec moze ci wcisnąć
    co chce, oszukać też może każdy a ty się dowiesz jak ci posadza siądzie, lub
    popęka. Jak siadło, czy pękło, to powinieneś pobrać próbki, dać do
    laboratorium i się sądzić o odszkodowania, ale na to trzeba dużo czasu i
    pieniędzy a ty pewnie nie masz i tego i tego.

    > Taa szczególnie wykonawca, podbiera ci po kilka gramów z paczki ;)
    > z jakiej choinki się urwałeś?

    Ja żyje na takim świecie że dobrze wiem jak oszukują i kradną wykonawcy,
    zamiast 10cm styropianu, czy betonu w posadzce, to dadzą 8cm i przy 100m2
    podłogi mają metr sześcienny do odsprzedania.
    Zamiast styropianu EPS200, czy betonu B20, kupią EPS100, czy beton B10 i
    kasa za nic siedzi w kieszeni, twoja kasa!!!

    > W tym wypadku producent. Pozdr Janusz

    A skad wiesz że producent a nie cały łąńcuszek pośredników, do producenta do
    wykonawcy?
    Przecież nie potrafisz tego sprawdzić.

  • 50. Data: 2018-02-05 19:49:04
    Od: "mol styropianowy" <s...@o...pl>

    > Równie dobrze mogło się wziąć 38,67 Mg albo 2383kg są to tam samo
    > prawidłowe wartości jak Twoje 15 ton.
    > Może umówmy się, że 150kPa to jest 2845,47kg.

    Dla kogoś z wykształceniem handlowym, kto inżyniera widział najwyżej jak mu
    styropian sprzedawał, to oczywiście "mogło się wziąć 38,67 Mg albo 2383kg są
    to tam samo prawidłowe wartości "
    Człowiek z wykształceniem technicznym bobrze wie co to jest obciążenie 15
    ton i jak się ma co 150kPa, tylko TY tego nie wiesz.

    > Nie wiem co to jest "obciążenie urzytkowe":)
    > Co zaś się tyczy tematu wątku to szkoda mojego czasu, skoro nie jesteś
    > w stanie zrozumieć w czym tkwią Twoje błędy.

    Już się zorientowałem że nic nie wiesz w sprawach technicznych.
    Daruj sobie te głupawe tłumaczenia o braku czasu na tłumaczenie
    wyimaginowanych błędów, skoro masz tego czasu dość dużo na pisanie bzdetów i
    głupawe gadki nie na temat, słowem lanie wody typowego handlowca.