    From: "NEOMarek" <m...@W...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Sudnia wiercona
    Date: Sat, 18 Apr 2009 22:23:41 +0200

    Przymierzam się do studni. Ma byc teoretycznie o głebokości 15m Z tej studni
    mam zamiar podlewać trawnik. Nie wiem jaki system podlewania wybrać no i
    jaki system pozyskiwania wody. Czy pompa głebinowa wystarczy? Czy musi być
    do niej jakiś zbiornik wyrownawczy? Hudrofor chyba odpada ze wzgkędy na
    wysokość ssania. Podlewanie wyobrażam sobie jako układ obrotoowych zraszaczy
    ale może być inne.
    Macie jakieś doświadczenia i sprawdzone rozwiązania, z których jesteście
    zadowoleni?

    pozdrawiam