  • 1. Data: 2009-06-01 08:24:50
    Temat: Sufit podwieszany cz.2
    Od: Severin <s...@w...pl>

    Zabieram sie powoli za sufit i zastanawiam się nad jedną rzeczą. Sufit
    będzie zawieszony około 50 cm od drewnianego stropu. Dom parterowy bez
    poddasza użytkowego, strop drewniany ocieplony wełna URSA DF40 20cm
    między belki i 10 cm na mijankę, na wierzchu, całość przykryta dechami
    (taki stryszek sobie powstał). Ścianki działowe są wymurowane tak, ze
    zostaje przerwa jakieś 20 cm do stropu. Czy sam sufit 1 płyty GK będzie
    w stanie dobrze wygłuszyć pomieszczenia? Czy wrzucić jeszcze 5cm wełny
    na sufit, jeśli tak to jak zabezpieczyć halogeny, które będą w
    większości domu, które w końcu trochę się grzeją.

  • 2. Data: 2009-06-01 14:05:49
    Temat: Re: Sufit podwieszany cz.2
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 01 Jun 2009 10:24:50 +0200, Severin napisał(a):

> [...]
    > na sufit, jeśli tak to jak zabezpieczyć halogeny, które będą w
    > większości domu, które w końcu trochę się grzeją.

    Mozesz wrzucic welne, nie zaszkodzi a moze pomoc. Co do halogenow to uzyj
    specjalnych puszek:
    http://www.luxmarket.pl/asortyment/paulmann/puszka-d
    o-montazu-oprawy-halogenowej-w-strop/4378

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-06-02 19:30:13
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    scream wrote:

    > Mozesz wrzucic welne, nie zaszkodzi a moze pomoc. Co do halogenow to
    > uzyj specjalnych puszek:
    > http://www.luxmarket.pl/asortyment/paulmann/puszka-d
    o-montazu-oprawy-halogenowej-w-strop/4378

    chciałem tylko zauważyć że to jest puszka do montażu w stropie GK a nie w
    płytach wiórowych.

    zastanawiam sie czy halogeny w ogóle można montować w materiale łatwopalnym,
    jakim jest płyta wiórowa.

  • 4. Data: 2009-06-02 20:35:29
    Od: "kiki" <j...@g...ky>

> [...]

    > płytach wiórowych.
    >
    > zastanawiam sie czy halogeny w ogóle można montować w materiale

    Nie radzę i odpuścic sobie to należy