  • 1. Data: 2009-06-01 04:46:27
    Temat: parkiet - cyklinowanie i szpachlowanie
    Od: "rt" <x...@g...pl>

    Witam

    mam prakeit z lapacho/ipe polozoby juz ze 3 miesiace temu, najwyzszy czas go
    wykonczyć i teraz moje pytanie

    - jakiej masy szpachlowej uzyc do tego parkietu bo zdarzaja sie "rozstepy" ?
    lapacho ma rozne kolory i kolega w dlh powiedzial mi ze trzeba pył z
    cykliniarki wymieszac z masa szpachlowa - prawda to ?

    - rozumiem ze najpierw cyklinowanie, odkurzanie, szpachlowanie, szlifowanie a
    pozniej malowanie

    - niestety moja polowica uparla sie na lakierowanie tego parkietu, kupilem juz
    lakier wodny dulluxa do parkietow egzotycznych tylko nie wiem czy nie bedzie z
    nim problemów ? jaki lakier dawac na podkład pod dulluxa ?

    dziekuje za pomco
    rt

  • 2. Data: 2009-06-01 16:13:18
    Temat: Re: parkiet - cyklinowanie i szpachlowanie
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 01.06.2009 rt <x...@g...pl> napisał/a:

    > - niestety moja polowica uparla sie na lakierowanie tego parkietu, kupilem juz
    > lakier wodny dulluxa do parkietow egzotycznych tylko nie wiem czy nie bedzie z
    > nim problemów ? jaki lakier dawac na podkład pod dulluxa ?

    Wywal to dziadostwo, zanim zaczniesz malować :)
    Miałem podłogę polakierowaną jakimś chemicznym lakierem - śmierdział
    przez 4 tygodnie. Wytrzymał 10 lat.
    Pomalowaliśmy właśnie duluxem bo nie śmierdzi, a dzieci w domu.
    Po roku w zasadzie do odmalowania :(
    Co prawda intensywnie używana podłoga. Ale i tak różnica w jakości
    zasadnicza.

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia

  • 3. Data: 2009-06-01 17:03:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 1 Jun 2009 04:46:27 +0000 (UTC), rt napisał(a):

    > - jakiej masy szpachlowej uzyc do tego parkietu bo zdarzaja sie "rozstepy" ?
    > lapacho ma rozne kolory i kolega w dlh powiedzial mi ze trzeba pył z
    > cykliniarki wymieszac z masa szpachlowa - prawda to ?

    Tak, tak sie to robi.

    > - rozumiem ze najpierw cyklinowanie, odkurzanie, szpachlowanie, szlifowanie a
    > pozniej malowanie

    Malowanie na samym końcu :)

    > - niestety moja polowica uparla sie na lakierowanie tego parkietu, kupilem juz
    > lakier wodny dulluxa do parkietow egzotycznych tylko nie wiem czy nie bedzie z
    > nim problemów ? jaki lakier dawac na podkład pod dulluxa ?

    Wywalić Duluxa, oni sie znają na marketingu i na niczym więcej. Kupić
    lakier do parkietów Bona albo Aqua i takiż sam podkład. Bedziesz miec
    pewnosc ze po roku nie trzeba bedzie powtarzac lakierowania.

    --
    best regards,
    scream