  • 51. Data: 2010-05-27 22:29:27
    Temat: Re: Szafki do kuchni
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Lejesz wodę po meblach? To wiedz, że nie jest to normą.
    > Co do filozoficznego w wydźwięku ostatniego zdania, pytanie autora wątku
    > było o tworzywa drewnopochodne stosowane w meblach kuchennych - oświeć nas,
    > dla których to tworzyw "kropla wody to dużo".
    > --
    > ŁC

    Dzielisz wlos na 4.
    Dokladnie, pytanie dotyczylo materialow z jakich robi sie meble
    kuchenne. Czy jest jakis standard tzn. wszyscy korzystaja z tego
    samego? Producenci jesli moga beda oszczedzali na wszystkim juz mamy
    drzwi z "tektury" wiec chcialem sie upewnic czy w przypadku mebli
    kuchennych sa jakies roznice, na ktore warto zwrocic uwage.

    > dla których to tworzyw "kropla wody to dużo".

    Jesli zaczna robic meble z tektury kropla tez bedzie szkodzila.

    Pozdrawiam
    KADAR

  • 52. Data: 2010-05-28 08:04:35
    Od: "Łukasz C." <a...@r...to>

    Thu, 27 May 2010 15:29:27 -0700 (PDT), Kadar napisał(a):

> [...]
    > drzwi z "tektury" wiec chcialem sie upewnic czy w przypadku mebli
    > kuchennych sa jakies roznice, na ktore warto zwrocic uwage.

    Z tektury póki co widziałem tylko trumny, swoją drogą bardzo dobre
    rozwiązanie :-)

    > Jesli zaczna robic meble z tektury kropla tez bedzie szkodzila.

    Kwestia uszlachetnienia powierzchni ;-)

    --
    ŁC
    "Dziewczynki zaczynają mówić i stawać na nogach wcześniej od chłopców,