  • 61. Data: 2016-04-04 20:14:59
    Temat: Re: Szafy z drzwiami przesuwnymi projektowanie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sugerujesz ze kafelki produkuje sie w znormalizowanych rozmiarach ze skokiem co pol
    centymetra? Bo ja bylbym sklonny wysnuc teze ze ten co projektowal dobral wymiary
    pomieszczen do wielkosci kafelkow.

  • 62. Data: 2016-04-04 20:16:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Sugerujesz ze kafelki produkuje sie w znormalizowanych rozmiarach ze skokiem co pol
    centymetra? Bo ja bylbym sklonny wysnuc teze ze ten co projektowal dobral wymiary
    pomieszczen do wielkosci kafelkow.

    albo w jedną albo w drugą

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2016-04-04 21:42:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Dlatego potrzebna jest duza dokladnosc na etapie podstawowym bo kazde prace
    wykonczeniowe niedokladnie zrobionych elementow kosztuja duzo wiecej niz poprawne
    zrobienie tego co zrobiono krzywo. Schody pod tym wzgledem sa wredniejsze od scian ze
    w nich dochodzi blad systematyczny. Wystarczy ktorys powtarzajacy sie element
    szalunku zrobic mniejszy a pol milimetra i przy dwudziestu stopniach nie beda
    pasowaly o centymetr. Pol milimetra w warunkach budowy domku to dokladnosc niemozliwa
    do uzyskania. Chociazby dlatego ze wykonawca nie ma czym zmierzyc z taka
    dokladnoscia.

    No i OK.

    Pozdro.. TK

  • 64. Data: 2016-04-05 18:03:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-04-02 23:54, Zenek Kapelinder wrote:
    > Z taka sama dokladnoscia, a moze i lepsza znajomy stolarz
    > robi to za pomoca plaskownika z wywierconymi otworami.

    Całe szczęście takie kształtowniki z wywierconymi prawidłowo otworami
    można kupić w każdym sklepie z kształtownikami z prawidłowo wywierconymi
    otworami.