  • Data: 2011-07-14 10:07:59
    Temat: Szkielecik
    Od: "dk666" <h...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam altankę, która stoi na działce z czasów chyba Stalina. Budował ją
    człowiek, który znał się na rzeczy i to z dostępnych na tamten czas
    materiałów.
    Altanka jest już jednak zdecydowanie do odnowienia a nie chcę tego robić za
    pomocą gazety i kilku zapałek. Wiem, że sam szkielet jest z grubych belek z
    tym, że te, które są na dole są częściowo przegnite i teraz pytanie bo ktoś
    ze starszych działkowiczów "impregnuje" sobie np. werandę czy też szkielet
    zmutowanej szklarni, zużytym olejem samochodowym. Co Wy o tym myślicie? Czy
    tak można i czy zastosowanie to ma sens? Jakie mogą być tego efekty?