  • 1. Data: 2010-10-06 08:02:56
    Temat: Wkłady kominkowe narożne - co macie?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    witam
    Szukam jakiegoś niedużego wkładu kominkowego - narożnego.
    Jest tego faktycznie dużo, ale nie znam tematu, nie wiem na co zwrócić
    uwagę, które firmy są godne uwagi a których unikać?
    Możecie coś podpowiedzieć? Podzielić się doświadczeniami ?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-10-06 14:42:46
    Temat: Re: Wkłady kominkowe narożne - co macie?
    Od: "Krzysiek" <j...@g...pl>

    > Możecie coś podpowiedzieć? Podzielić się doświadczeniami ?
    > Pozdrawiam
    > Bartek

    Mam Suprę Cosmos (narożny) z szybą półokrągłą. Nowa szyba to koszt ok
    1000zł. Płaskie szyby można zrobić na zamówienie za nieduże pieniądze.
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 3. Data: 2010-10-06 18:13:05
    Od: Rentier <f...@g...com>

> [...]
    firmy są godne
    > uwagi a których unikać?
    > Możecie coś podpowiedzieć? Podzielić się doświadczeniami ?

    Czeski stalowy ABX,Derby, szyba trapezowa, 7kW, 3 wloty powietrza z zewnątrz do
    wyboru, nawiew na
    szybę osobno regulowany