  • 31. Data: 2013-05-24 19:38:25
    Temat: Re: Temat rzeka - pralka (ładowana od góry)
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-05-20 13:14, Miroo pisze:

    > I, jak słyszałem, właśnie z tego powodu można montować (i montuje się)
    > słabsze łożyska niż w pralkach ładowanych od przodu.

    no właśnie doświadczyłem chyba tego

  • 32. Data: 2013-05-27 02:02:15
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Chiron wrote:

    > Pralka ładowana od góry musi mieć silniejsze amortyzatory- bo na nich
    > stoi. I właściwie to one się w nich najczęściej psują. W ładowanych
    > "normalnie" raczej się nie psują, a jak już- to nie dają aż takich
    > efektów "tanecznych":-)

    tylko dlaczego to zwykłe pralki zwykle wędruja po domach a nie ładowane od
    góry?

  • 33. Data: 2013-05-27 07:00:28
    Od: "Chiron" <i...@g...com>

    > tylko dlaczego to zwykłe pralki zwykle wędruja po domach a nie ładowane od
    > góry?

    Może ze względu na znaczną różnicę ilości? Statystyk nie posiadam, ale
    przecież tych ładowanych z góry jest dużo mniej. Poza tym- z uszkodzonymi
    łożyskami bębna też potrafi nieźle podskakiwać- nawet przy dobrych
    amortyzatorach.
    --

    Chiron