  • 1. Data: 2009-06-05 16:22:25
    Temat: Trawnik - kosiarka ????
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    Witam
    odeślecie mnie do stron gdzie poczytam o trawnikach
    doborze kosiarki itd itd ????

    W skrócie potrzebuję założyć +/- 50 arów trawnika , obkosić go i ładnie
    utrzymać .....

    pozdrawiam

    Mayky

  • 2. Data: 2009-06-05 19:48:49
    Temat: Re: Trawnik - kosiarka ????
    Od: "cezarys" <c...@X...pl>

    Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doborze kosiarki itd itd ????
    >
    > W skrócie potrzebuję założyć +/- 50 arów trawnika , obkosić go i ładnie

    50 arów to ciągniczek. Tam szukaj bo z kosiarką to dobre do 10
    CEzarys

  • 3. Data: 2009-06-05 19:54:42
    Od: "atman" <r...@w...pl>

> [...]
    > doborze kosiarki itd itd ????
    >
    > W skrócie potrzebuję założyć +/- 50 arów trawnika , obkosić go i ładnie

    20 arów + 2-wie kosiarki = dwa dni.
    Szukaj traktorka.

  • 4. Data: 2009-06-05 20:35:44
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "atman" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MAYKY" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    > 20 arów + 2-wie kosiarki = dwa dni.
    > Szukaj traktorka.

    wszystko zależy od kosiarki i trawnika - jak jest idealny kształt i
    ukształtowanie terenu to kosiarką o mocy 7 KM kosze 4000m2 w 3 h - kosze bez
    kosza
    traktorkiem pewnie z połowe tego

  • 5. Data: 2009-06-05 20:56:07
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > wszystko zależy od kosiarki i trawnika - jak jest idealny kształt i
    > ukształtowanie terenu to kosiarką o mocy 7 KM kosze 4000m2 w 3 h - kosze
    > bez kosza
    > traktorkiem pewnie z połowe tego

    Zgadza się.
    Z tym że dwie moje kosiarki mają po 6 KM.

  • 6. Data: 2009-06-06 03:52:06
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

    atman pisze:

    > Zgadza się.
    > Z tym że dwie moje kosiarki mają po 6 KM.
    dzieki za odpowiedz.
    A jakie sprawdzone traktorki ???????

    Mayky

  • 7. Data: 2009-06-08 05:41:26
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    MAYKY pisze:
> [...]
    > doborze kosiarki itd itd ????
    >
    > W skrócie potrzebuję założyć +/- 50 arów trawnika , obkosić go i ładnie

    Gdyby jednak nie traktorek to oprócz rozmiaru smigla, silnika,
    producenta zwróć uwage na moim zdaniem kluczowy parametr przy
    takiej powierzchni - rozmiar kół. A moze z napędem? (Ale tego
    nie cwiczylem. Mam 3000 m2)

    pozdro
    --
    A S

  • 8. Data: 2009-06-08 06:33:45
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    > MAYKY pisze:
    Mam 3000 m2)

    A ile kosisz?

    Pozdrawiam pogodnie

  • 9. Data: 2009-06-08 07:19:28
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

> [...]
    > doborze kosiarki itd itd ????
    >
    > W skrócie potrzebuję założyć +/- 50 arów trawnika , obkosić go i ładnie

    Pytanie - czy tylko tyle? Czy jeszcze będzie ogród z warzywami, kwiaty itd.
    Jeżeli tak, to gdy powierzchnia nie jest duża - mniejsza lub równa
    trawnikowi proponuję mikrociągniczek - kosiarkę MF70 - ma kosiarkę listwową
    jak i mulczer (kosiarkę rotacyjną). Ma też przystawki różne - od wózka
    operatorskiego (oszczędza nogi) - zaleta - z wózkiem zastępuje drogie
    traktorki, ale gdy trzeba odłączamy i można nim "wywijać" pod krzewami i
    przy rabatach czy chodnikach, ma własny napęd na koła, ma przyczepkę, ma
    inne maszynki. Jest dość uniwerswalny na dzisiejsze i jutrzejsze
    zapotrzebowania. Ma koła do zblokowania do pracy na zboczach, mało jest tak
    tanich sprzętów "górskich"...

  • 10. Data: 2009-06-08 15:39:45
    Od: MAYKY <m...@c...pl>

> [...]
    > producenta zwróć uwage na moim zdaniem kluczowy parametr przy
    > takiej powierzchni - rozmiar kół. A moze z napędem? (Ale tego
    i jaka kosiarke ???
    i jak kolega niżej pyta ile kosisz te 3000 ????

    Mayky