  • 11. Data: 2010-05-08 18:10:29
    Temat: Re: Truskawki wiszące z Tesco.
    Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl>

    wiadomości news:4be5a018$0$18440$9a6e19ea@unlimited.newshosting
    .com...

    > Liście ma istotnie jak truskawka, tylko mniejsze.
    > Kwiaty zupełnie inne, bu żółte. Owoce bardzo podobne do
    > poziomek, znacznie mniejsze niż truskawki. Tak więc nie
    > będzie kłopotu z odróżnieniem.
    >
    > A ostrzeżenie było pewnie na wszelki wypadek - żeby nikt ich po
    > sądach nie targał.

    Takie czasy nastały, że ulotka dołączona do leku zawiera więcej ostrzeżeń
    niż opisu na co lek pomaga. Ze ŚOR jest identycznie.

    Pozdrawiam pogodnie
    skryba

  • 12. Data: 2010-05-08 18:22:53
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 8 May 2010 20:06:22 +0200, skryba ogorodowy napisał(a):

    > Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > http://www.allegro.pl/item1015079326_truskawka_zwisa
    jaca_sadzonki_duze_owoce_wart0.html#galleryTe są jadalne,. ale cena za sadzonkę
    "księżycowa".Dwa lata temu płaciłem po 1,50 za sztukę "w realu" na targach w
    Poznaniu..Mnożą się na potęgę.Pozdrawiam praktycznie skryba

    O, takie mam, ale już duże, rozrośnięte krzaki, z owocami. Kupiłam 2 szt,
    po ponad 19 złociszy za sztukę, bo duże, w dużych doniczkach z hakami,
    gotowe do zawieszania. Ciekawe, jak u nich z rozłogami, tzn czy będą, żeby
    rozmnożyć z odnóżek.

  • 13. Data: 2010-05-08 18:25:04
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sat, 08 May 2010 13:32:08 -0400, Michal Misiurewicz napisał(a):

    > Liście ma istotnie jak truskawka, tylko mniejsze.
    > Kwiaty zupełnie inne, bu żółte. Owoce bardzo podobne do
    > poziomek, znacznie mniejsze niż truskawki. Tak więc nie
    > będzie kłopotu z odróżnieniem.

    Moje mają białe kwiaty i spore zawiązki.

    > A ostrzeżenie było pewnie na wszelki wypadek - żeby nikt ich po
    > sądach nie targał.

    Pewnie tak, ale i tak wolę nie jeść tych pierwszych owoców.

  • 14. Data: 2010-05-08 18:51:56
    Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com>

    On 5/8/2010 2:10 PM, skryba ogorodowy wrote:

    > Takie czasy nastały, że ulotka dołączona do leku zawiera więcej ostrzeżeń
    > niż opisu na co lek pomaga.

    I jest to logiczne. Na ogół leki na więcej szkodzą niż pomagają :-(

    Pozdrowienia,
    Michał