    From: Maciek <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Trzonek do siekiery
    Date: Fri, 20 Apr 2012 15:11:16 +0200

    Ja nie wiem, czy ja mam cholera takie niedelikatne lapska, czy te trzonki
    teraz za przeproszeniem z gownolitu rzezbia... ale doslownie raz na miesiac
    musze osadzac siekiere na nowo.

    Mam bardzo porzadna, dwukilowa siekiere jakiejs polskiej firmy. Oryginalny
    trzonek wytrzymal z pol roku, a dwa kolejne, dokupione, trzaskaly po
    miesiacu. Ostatni pekl podczas osadzania (jeszcze zanim zaczalem wbijac
    klin). Oczywiscie wszystkie byly bukowe.

    Dzis kupilem kolejny, pol godziny wybieralem rysunek slojow, ale pewnie tez
    go trafi szlag.

    Nie wiecie, gdzie mozna dostac porzadne, dlugie trzonki z akacji, jesionu,
    wiazu czy hikory?

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał