  • Data: 2012-04-20 15:21:30
    Temat: Re: Trzonek do siekiery
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 20 kwietnia 2012 15:11:16 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Nie wiecie, gdzie mozna dostac porzadne, dlugie trzonki z akacji, jesionu,
    > wiazu czy hikory?

    Równiez miałem podobne problemy- wymieniałem trzonek co kilka tygodni.
    Problem ustał jak dwa lata temu kupiłem siekiera Fiskarsa.
    Uwierz mi że nawet jej nie ostrzyłem do dzisiaj a uzywam ją często- bo drewna rabie
    na dwa domy(swój i mamy) na sezon.
    Największa siekiera do rąbania Fiskarsa kosztuje teraz ok 200zł(czyli równowartość
    kilku trzonków drewnianych i klinów do nich;).
    http://pol-pl.fiskars.com/Produkty/Obrobka-drewna/Si
    ekiery/122500-Siekiera-rozlupujaca-X27

    Kup bo naprawdę warta swej ceny.