  • Data: 2011-04-22 05:17:18
    Temat: Tymczasowe schody - z czego jesli nie ma nic?
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Potrzebuje zrobić tymczasowe schody. Przestrzeń "na schody" to około
    3mx2m, z dwoch sąsiednich stron sciana pustaków.

    Nie będę posiadał żadnych desek szalunkowych pozostałych po budowie.

    Więc ...

    Czy ktoś ma pomysł jak najtaniej wykonać schody które:

    a) wytrzymają 2 miesiące

    b) uniosą do 100kg

    c) będą na tyle wygodne żeby żona dała radę się wspiąć ;)

    d) poręcz zbędna

    e) wersje drabiniaste odpadają bo są niewygodne/niebezpieczne.

    Google jest pełne pomysłów na wykorzystanie szalunków a w moim przypadku
    materialy musiałbym kupić. Estetyka zerowa, funkcjonalność
    najważniejsza. Do dyspozycji wyrzynarka. Piły nie mam i nie chcę kupować.