  • 11. Data: 2014-09-09 13:47:34
    Temat: Re: Tynk gipsowy odlazi farba
    Od: j...@g...com

    Celową dywersję wykluczam, bo ta sama ekipa kładła tez tynki cementowe, robila
    wylewki i tynkowała elewacje i żyło nam sie razem bardzo zgodnie.
    Pzdr. Jacek

  • 12. Data: 2014-09-09 15:21:50
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2014-09-09 12:25, j...@g...com wrote:
    > Tynkowane na wiosnę, fachowcy kazali czekać 4 tygodnie, ja czekałem ponad 4
    miesiące.
    > Pzdr. Jacek

    Moze tego warto spróbować na jakiejś niewielkiej powierzchni
    http://www.sztukateria.abc24.pl/default.asp?kat=6774
    3&pro=483893

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 13. Data: 2014-09-11 11:52:11
    Temat: kolejna proba
    Od: j...@g...com

    Skonsultowałem sprawę z dwoma kierownikami i zasugerowali, że może ściana za bardzo
    pije wodę i grunt nie zdąży wniknąć w tynk tylko pozostaje na powierzchni tworząc
    właśnie taką błonę. Poradzili aby spróbować rozcieńczenia gruntu. Tak zrobiłem na
    kolejnej ścianie i jest troche lepiej - farba juz nie odchodź całymi płatami, ale
    łuszczy sie po mocnym przejechaniu palcem.

    Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?
    Z góry dzięki. Pzdr. Jacek

  • 14. Data: 2014-09-11 15:41:02
    Temat: Re: kolejna proba
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Thu, 11 Sep 2014 02:52:11 -0700 (PDT), j...@g...com
    napisał(a):

    > Czy ktoś ma jeszcze jakiś pomysł?

    Może spróbuj zagruntować, ale nie gruntem takim pod farby tylko najtańszym
    co jest jak woda (nie wiem jak to lepiej opisać, bo nie znam nazwy, ja to
    kupowałem w Casto po 25-30 zł za bańkę 5l). Akurat gruntowałem tym beton,
    aby nie pylił, ale on ładną warstwę kontaktową zostawiał.

    Drugi pomysł, to spróbować przetrzeć papierem, tylko taka granulacja, aby
    nie podrapać tylko nadać szorstkość.

    Trzeci pomysł to przemyć mydłem malarskim.

    Jak nie pomoże to próbować wszystkich trzech w rożnej kolejności:)

    --
    scruffty