  • Data: 2016-06-12 15:18:56
    Temat: Tynkowanie elementów płotu z bloczków betonowych
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zauważyłem na kilku budowach, że płoty z bloczków betonowych są
    pokrywane cienkim styropianem przed ich otynkowaniem.

    Czy to jakaś moda, czy wymóg techniczny? Na moje oko to bez sensu. Mylę się?

    Drugie pytanie:
    czy gazobeton nadaje się do budowy "donic" dla roślinności stojących w
    ogrodzie? Chodzi o takie "pojemniki" o podstawie prostokąta o szerokości
    ok 50 cm (bloczki o grubości 8 cm). Czy takie donice wytrzymają na
    powietrzu? Czy ich tynkowanie z zewnątrz ma sens?

    --
    MN