  • Data: 2010-07-22 06:37:32
    Temat: Układanie wełny mineralnej na poddaszu
    Od: "Kwinto" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam pytanie na temat sposobu układania drugiej
    warstwy wełny na krokwiach.
    Moi wykonawcy nie kładą stelarzy lecz mocują ją sznurkani
    rozpiętymi na tych samuch gwoździach co sznurki pierwszej warstwy
    Daje to efekt "Pikowanej kołdry".

    Dopiero później będą mocowali uchwyty "S" do płyt na ścianie
    i krokwiach.

    Wg mnie jest to nieprawidłowo i żądam od nich
    jednolitej grubosci drugiej warstwy 10 cm

    Proszę o opinie

    JK