  • 61. Data: 2015-01-23 13:45:06
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 23 stycznia 2015 07:44:09 UTC+1 użytkownik Przesmiewca napisał:

    > Dla ciebie caly swiat to junia i jej durnowate zarzadzenia, na szzcescie to tyko
    wycinek calej
    > populacji na ziemi, ktora ma gdzies jej postanowienia i dalej sobie w szczesciu
    bedzie wedzic.

    No i super. Niech sobie cały Świat wędzi w beczkach i przydomowych wędzarniach
    spalających taczkę odpadowego drewna na cztery godziny. Życzę ci żebyś codziennie
    mógł zjeść 5 deko wędzonek zrobionych w przydomowej wędzarni.

  • 62. Data: 2015-01-23 14:20:35
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-01-22 o 19:48, k...@g...com pisze:

    > To była nauczycielka. Najgorszy i najgłupszy gatunek inteligencji jaki istnieje. Ta
    kretynka nie znosi takich co mają inne zdanie. Każdy nauczyciel tak ma. Tylko że
    grupy to nie szkoła.

    Jest jeszcze niejaka animka. Kiedyś chyba była nawet dyskusja, która
    jest lepsza (czyt. głupsza)

  • 63. Data: 2015-01-24 18:48:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "XL" <i...@g...pl> wrote in message
    > pra....pradziadkowi nie zaszkodziło,
    > pra..dziadkowi nie zaszkodziło,dziadkowi też nie,

    Ta logika jest bardzo, bardzo błędna.

  • 64. Data: 2015-01-24 18:53:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Dym który nie szkodzi powstaje w temperaturze poniżej 300 stopni
    > Celsjusza. Oznacza to że w palenisku nie może być ognia ani żaru.
    > W mojej wędzarni nie ma kanału dymowego. Zużywa niecałą
    > szklankę drewienek przez 6-8 godzin. Jest jak pralka automatyczna,
    > całkowicie przewidywalna i wszystko jest powtarzalne.

    Co to za produkt kupiłeś? Jaki producent/model? Ile zapłaciłeś?
    Jest to gdzies online? Może podałbyś linka?

    > Jakieś dwa trzy lata wstecz był w tv program.
    > Dali do zbadania wędzonki z przydomowych wędzarni.
    > Wyszło że nie są jadalne. Przekroczenie toksycznych
    > składników było od kilkunastu do kilkuset razy.

    Pamiętasz może szczegóły jakieś co to był za program w TV?
    Albo jakie składniki toksyczne mierzyli w tych wędzonkach?

  • 65. Data: 2015-01-24 19:03:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "adam" <a...@w...pl> wrote in message

    > Jak tak czytam grupę, to widzę, że Ty wiesz wszystko.
    > Pan Bóg jak czegoś nie wie, to też na pewno dzwoni do Ciebie.

    Mam takie same obserwacje... :-)

    Na pl.rec.ogrody też to samo...

    Nawet o rozdrabniarkach do drewna miała bardzo dużo
    do powiedzenia i nie przeszkadzało jej w byciu ekspertem
    w tym temacie to, że nigdy żadnej nie użyła nawet raz... :-)

    Nie wiem czemu się ona na usenecie marnuje zamiast
    sprzedawać swoje usługi doradztwa za grubą kasę dla firm! :-)

  • 66. Data: 2015-01-24 19:05:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > To była nauczycielka.
    > Najgorszy i najgłupszy gatunek inteligencji jaki istnieje.
    > Ta kretynka nie znosi takich co mają inne zdanie.
    > Każdy nauczyciel tak ma. Tylko że grupy to nie szkoła.

    Nie każdy nauczyciel tylko kiepski i niepewny siebie nauczyciel.
    Miałem takich nauczycieli którzy promowali inne zdanie u studenta
    i wręcz nagradzali za pokazanie/udowodnienie nauczycielowi błędu.

  • 67. Data: 2015-01-24 20:19:40
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 24 stycznia 2015 18:53:16 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > Pamiętasz może szczegóły jakieś co to był za program w TV?
    > Albo jakie składniki toksyczne mierzyli w tych wędzonkach?
    Jak siedzisz w USA `to Bradley. Dostępny również w Polsce. Moja to samoróbka. Jak byś
    chciał sam zrobić to widziałem na allegro kompletne dymogeneratory do amatorskich
    wędzarni. Kompletne elektryczne wędzarnie dla amatorów tez tam są. Charakteryzują się
    tym ze do uzyskania właściwych temperatur w szafce używa się ciepła z grzałek
    elektrycznych a nie ze spalonego drewna. Dzięki temu dymogenerator wytwarza zimny dym
    bez toksycznych związków chemicznych. Nie pamiętam dokładnie czego szukali w tym
    programie ale pamiętam że wszystkie krytyczne parametry ilościowe toksycznych
    składników były bardzo przekroczone. Ten co badał i odpowiadał na pytania
    dziennikarza stwierdził że pomimo tego że wędzonki ładnie pachną i niektóre bardzo
    ładnie wyglądają to on by żadnej nie zjadł jak zobaczył co zawierają. Z programu
    wynikało że próba odżywiania się tylko własnoręcznie zrobionymi trującymi wędzonkami
    musi się skończyć źle. Ale stwierdzili również że okazjonalne dwa trzy razy do roku
    jedzenie w niewielkich ilościach takich toksycznych wynalazków nie powinno mieć
    jakiegoś strasznego skutku. Prosili żeby dzieciom nie dawać do jedzenia takich
    domowych wędzonek.

  • 68. Data: 2015-01-24 20:50:27
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

> [...]
    > do powiedzenia i nie przeszkadzało jej w byciu ekspertem
    > w tym temacie to, że nigdy żadnej nie użyła nawet raz... :-)

    Starsi ludzie powiadali, że przed wojną, osobliwie na Kielecczyźnie,
    chłopi zapałkę dzielili na czworo, taka bieda była. Ta pańcia zdaje
    się stamtąd, więc takie doświadczenia z rozdrabnianiem drewna może
    mieć.

    > Nie wiem czemu się ona na usenecie marnuje zamiast
    > sprzedawać swoje usługi doradztwa za grubą kasę dla firm! :-)

    Skąd pewność, że nie sprzedaje? Gdy się patrzy na sposób zarządzania
    w niektórych firmach, można dojść do wniosku, że ktoś o podobnej
    konstrukcji psychicznej i zbliżonych kwalifikacjach musi tam siedzieć
    wśród "mededżmętów".

    Jarek

    --
    Jestem kobietą
    Wodą ogniem burzą perłą na dnie

  • 69. Data: 2015-01-25 00:18:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Jak siedzisz w USA `to Bradley.
    > Dostępny również w Polsce. Moja to samoróbka.

    I jak generujesz dym?

    > Jak byś chciał sam zrobić to widziałem na allegro kompletne
    > dymogeneratory do amatorskich wędzarni.

    Podasz konkretnego linka abym wiedział co masz na myśli?

    > Kompletne elektryczne wędzarnie dla amatorów tez tam są.
    > Charakteryzują się tym ze do uzyskania właściwych
    > temperatur w szafce używa się ciepła z grzałek elektrycznych
    > a nie ze spalonego drewna.

    Twoja samoróbka też tak działa z grzałkami elektrycznymi?

    > Dzięki temu dymogenerator wytwarza zimny dym
    > bez toksycznych związków chemicznych.

    I jak ten dymogenerator generuje zimny dym bez spalania drewna?

> [...]
    > wynalazków nie powinno mieć jakiegoś strasznego skutku. Prosili żeby
    > dzieciom nie dawać do jedzenia takich domowych wędzonek.

    Szkoda że nie pamiętasz konkretów bo konkrety są ważne...
    I tylko znając konkrety można SAMEMU posprawdzać
    i zweryfikować stawiane w programie tezy... bez tego to lipa.

    Ogólne wnioski jakie wyciągają dzinnikarzyny w TV to zwykle
    demagogia niewarta wiary i sensacyjność ponad miarę...
    Czymś trzeba przyciągnąć wida do ekranu przed kolejną reklamą...

  • 70. Data: 2015-01-25 00:49:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Pszemol napisał:

    > I jak generujesz dym?