  • 71. Data: 2015-01-25 01:04:37
    Temat: Re: Uszczelnienie wędzarni.
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 00:18:40 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > I jak generujesz dym?

    > Podasz konkretnego linka abym wiedział co masz na myśli?

    > Twoja samoróbka też tak działa z grzałkami elektrycznymi?

    > I jak ten dymogenerator generuje zimny dym bez spalania drewna?

    > Szkoda że nie pamiętasz konkretów bo konkrety są ważne...
    > I tylko znając konkrety można SAMEMU posprawdzać
    > i zweryfikować stawiane w programie tezy... bez tego to lipa.
    >
    > Ogólne wnioski jakie wyciągają dzinnikarzyny w TV to zwykle
    > demagogia niewarta wiary i sensacyjność ponad miarę...
    > Czymś trzeba przyciągnąć wida do ekranu przed kolejną reklamą...

    Wpisz w wyszukiwarce allegro " generator dymu ". Po wyświetleniu wyników sam sobie
    dasz radę ze znalezieniem tego co Cie interesuje. Jak będziesz dociekliwy to
    dojdziesz do miejsc w których domowi wędzarnicy dzielą się informacjami. Wśród tych
    informacji sam musisz wybierać te które Cie interesują. Trafisz tam na ludzi typu
    gruba baba i na ludzi światłych. najlepiej będzie jak sam poszukasz informacji.
    Oczywiście trafisz na wiele ze sobą sprzecznych. Sam w takim wypadku będziesz musiał
    ocenić czy informacje podawane przez użytkowników jakiegoś portalu są zbieżne na
    przykład z danymi technicznymi urządzeń przemysłowych, czyli takich które muszą mieć
    trochę więcej pozytywnych opinii niż można dostać na allegro.

  • 72. Data: 2015-01-25 02:19:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > muszą mieć trochę więcej pozytywnych opinii niż można dostać na allegro.

    I po tym właśnie co napisałeś wyżej poznać usenetowego trolla.

  • 73. Data: 2015-01-25 12:55:32
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 02:20:00 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > I po tym właśnie co napisałeś wyżej poznać usenetowego trolla.

    Wybacz ale nie mam cie wpisanego do dowodu żebym miał w zakresie obowiązków
    pomaganie. Co moglem to zrobiłem, nakierowałem. Nie chcesz iść tą drogą twoja sprawa.
    Jak informacja żebyś wędzarnię firmy Bradley kupił nie jest dobrą odpowiedzią to co
    było by dobrą?

  • 74. Data: 2015-01-25 13:25:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Wybacz ale nie mam cie wpisanego do dowodu żebym miał
    > w zakresie obowiązków pomaganie.

    Nie chodzi o wpisanie do dowodu - tylko o udział w dyskusji.
    Zadałem Ci pytania, na które możesz odpowiedzieć...

    Odsyłasz mnie na allegro, gdzie są dziesiątki różnych wędzarni,
    sam twierdzisz że spotkam tam różnych sprzedawców samoróbek.
    Czemu nie podasz linka do tego co Ty kupiłeś abym nie błądził?

    > Co moglem to zrobiłem, nakierowałem.
    > Nie chcesz iść tą drogą twoja sprawa.

    Marnie nakierowałeś. Coś tam pobąkałeś o zimnym dymie
    podałeś jednego producenta pisząc jednak że tego sam nie
    kupiłeś i masz samoróbę ale właściwie żadnych konkretów
    po których można by dojść do tego co Ty masz nie dałeś.

    > Jak informacja żebyś wędzarnię firmy Bradley kupił
    > nie jest dobrą odpowiedzią to co było by dobrą?

    Dlaczego za mnie decydujesz żebym kupił Bradleya?
    Może ja chcę samoróbę taką jak Ty? O to Cię pytałem.

  • 75. Data: 2015-01-25 13:35:57
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 13:26:04 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    >
    > Dlaczego za mnie decydujesz żebym kupił Bradleya?
    > Może ja chcę samoróbę taką jak Ty? O to Cię pytałem.

    Podaj trzy powody dlaczego miałbym Ci jeszcze bardziej pomóc.

  • 76. Data: 2015-01-25 14:57:59
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Podaj trzy powody dlaczego miałbym Ci jeszcze bardziej pomóc.

    1. na razie nie pomogłeś wcale, ani mi ani innym grupowiczom
    2. zabrałeś udział w dyskusji, więc Ci zależy aby się ludzie nie truli
    3. jesteś dobrym człowiekiem, lubisz pomagać ludziom aby Cię lubiano :-)

  • 77. Data: 2015-01-25 15:50:06
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 14:58:07 UTC+1 użytkownik Pszemol napisał:
> [...]
    > 2. zabrałeś udział w dyskusji, więc Ci zależy aby się ludzie nie truli
    > 3. jesteś dobrym człowiekiem, lubisz pomagać ludziom aby Cię lubiano :-)

    Nie wiesz czy nie pomogłem. Może ktoś kto tylko czyta grupy zainteresuje się tym co
    pisałem i po sprawdzeniu zrezygnuje z jedzenia wędzonek z beczki czy innego
    wynalazku. Może mu życie w przyszłości uratowałem. To czy mi zależy czy ktoś za
    wcześnie umrze nie ma związku z tym jak zrobiłem swoją wędzarkę. Wskazałem kierunki
    szukania własnych rozwiązań. Nie jestem dobrym człowiekiem co nie znaczy że czasami
    nie wolno mi kogoś ostrzec przed popełnieniem błędu.

  • 78. Data: 2015-01-25 16:38:21
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-01-25 o 15:50, k...@g...com pisze:
> [...]
    > co nie znaczy że czasami nie wolno mi kogoś ostrzec przed popełnieniem błędu.

    A możesz opisać jak zbudowana jest Twoja wędzarnia? Z jakich elementów?
    Jakąś fotkę masz?

  • 79. Data: 2015-01-25 16:49:33
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 25 stycznia 2015 16:38:26 UTC+1 użytkownik BQB napisał:

    > A możesz opisać jak zbudowana jest Twoja wędzarnia? Z jakich elementów?
    > Jakąś fotkę masz?

    I co Ci to da że opiszę? Jak coś jest zrobione w jednym egzemplarzu to jest raczej
    nie do powtórzenia. Jak bym miał dzisiaj robić to kupił bym na allegro któryś gotowy
    generator dymu. Jak robiłem to nie było możliwości kupienia takich rzeczy.

  • 80. Data: 2015-01-25 17:28:17
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2015-01-25 o 16:49, k...@g...com pisze:

> [...]
    > gotowy generator dymu. Jak robiłem to nie było możliwości kupienia takich rzeczy.

    Da mi to, że będę wiedział, jak jest zbudowana. A generator dymu to Ci
    chodzi o ten ultradźwiękowy? Co z wody dym generuje?