eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieW jaki sposób zapełnić lukę w scianie przez otwór 40mm pod sufitem. W jaki sposób zapełnić lukę w scianie przez otwór 40mm pod sufitem.
  • Data: 2017-03-15 17:26:16
    Temat: W jaki sposób zapełnić lukę w scianie przez otwór 40mm pod sufitem.
    Od: a...@a...pl szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Przerabiałem komin, dom z lat 70-tych z cegły. Po wymianie komina
    została wneka chciałem zalać cementem prawdopodobnie zmieści się tam
    wiadro cementu. Niestety góra tej wnęki jest pod sufitem i ma postać
    diury o średnicy około 40mm. Potrzebuję przepchąć tą diurą beton. Jest
    jakaś strzykawka do betonu? Kielnią drewnianym kołkiem to masakra jakaś.
    Są jakieś cywilizowane metody?