  • 1. Data: 2009-09-28 10:42:45
    Temat: Wanna & kabina
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    Przymierzam sie do wyposazenia lazienki.
    Oczywiscie powstal problem, poniewaz ja chce przysznic a moja kobitka wanne.
    Niestety nie ma tyle miejsca, zeby zamontowac jedno i drugie.
    Posnatowilismy wiec wstawic mix - wanne z kabina prysznicowa, cos w stylu:
    http://tinyurl.com/wannazprysiem
    Mam pytanie - czy macie jakies mile/nimile doswiadczenia, uwagi, sugestie,
    sprawdzonych producentow... Nie chce miec pozniej z tym problemow, a zawsze
    warto zapytac fachowców.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-29 08:11:04
    Temat: Re: Wanna & kabina
    Od: "Jarek" <j...@c...mysite.pl>

    > http://tinyurl.com/wannazprysiem
    =
    http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=17166
    07

  • 3. Data: 2009-09-29 08:16:47
    Od: "Piotr " <c...@g...pl>

    To nic innego jak wanna z parawanem, tyle że z wyobleniem. Bardziej wypasione
    modele mają drzwi kabiny pełne do samego dołu, a system jest szczelny bo
    ciśnienie dopycha uszczelki. Jeśli cena Twojego modelu jest za wysoka to
    przemyśl zakup zwykłej wanny i zamontuj parawan szklany.

  • 4. Data: 2009-10-02 23:29:36
    Od: "Jackare" <...@s...de.pl>

    > Mam pytanie - czy macie jakies mile/nimile doswiadczenia, uwagi, sugestie,
    > sprawdzonych producentow... Nie chce miec pozniej z tym problemow, a
    > zawsze warto zapytac fachowców.
    >
    > Pozdrawiam

    W OBI widziałem teraz w pełni zabudowaną kabinę prysznicową na wannie z
    fukcją hydormasażu i kabiny parowej, czyli wanna, na niej zabudowana kabina
    z dwuskrzydłowymi drzwiami, szklane ściany boczne, zadaszenie z
    anemostatami do wentylacji, panel natryskowy, panele masażowe itp. Cena 2400
    i wyglądało porządnie.
    --
    Jackare