  • 1. Data: 2009-02-13 19:57:24
    Temat: Wanna, kabina z hydromasażem - opinie
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    Ktoś przerabiał temat?
    Posiada?
    Używa?
    Podzieli się opiniami na co zwracać uwagę przy zakupie?
    Robię sobie miejsce i pomyślałem o takim bajerze ale tyle tego że ciężko coś
    wybrać. Albo chińczyki za 2-4 tys albo POOLSPA za ponad 10000.
    Dzięki za opinie
    pzdr
    GL

  • 2. Data: 2009-02-13 20:36:09
    Temat: Re: Wanna, kabina z hydromasażem - opinie
    Od: Karimba Subaluri <k...@b...fr>

    glang pisze:
> [...]
    > Robię sobie miejsce i pomyślałem o takim bajerze ale tyle tego że ciężko
    > coś wybrać. Albo chińczyki za 2-4 tys albo POOLSPA za ponad 10000.

    w życiu nie byłem w kosciele
    ks

  • 3. Data: 2009-02-13 20:59:40
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Robię sobie miejsce i pomyślałem o takim bajerze ale tyle tego że ciężko
    > coś wybrać. Albo chińczyki za 2-4 tys albo POOLSPA za ponad 10000.

    drozszy hinczyk jak ci sie trafi jeszcze markowy jakis to spox
    ale...
    pamietaj wanna z hydro jest bardzij upierdliwa niz klima w samochodzie
    (odgrzybianie, czyszczenie, przeplukiwanie i odkamienianie co pol roku
    minimum)
    w efekcie teraz mam duuuza wanne bez bajerow i kabine z laznia parowa i
    radiem ;-)
    jak dla mnie to optimum
    a i filtry na podejsciach
    pozdrawiam
    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-02-13 22:50:49
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Karimba Subaluri" <k...@b...fr> napisał w wiadomości

    > w życiu nie byłem w kosciele

    Wszystko jeszcze przed Toba.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-02-14 07:39:57
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    > Ktoś przerabiał temat?
    > Posiada?
    > Używa?
    > Podzieli się opiniami na co zwracać uwagę przy zakupie?

    Jeżeli chodzi o kabinę to:
    FILTRY, FILTRY i jeszcze raz FILTRY. Jeżeli nie dasz filtrów to wszystkie te
    dyszki pozatykają ci się w ciągu kilku tygodni. Tu polecabym filtr
    sedymentacyjny - dostępne są filtry do 20um, 10um, 5um i 0,5um.
    Wkład będziesz musiał zmieniać minimum raz w miesiącu, jeżeli filr będzie na
    podejściu zasilającym tylko kabinę. Jeżeli dasz filtr na zasilaniu całej
    łazienki (bo to ciepla i zimna woda czyli przed węzłem pieca) to wklad
    będziesz musiał zmieniać częściej bo przepłynie przezeń więce wody. Taki
    wkład to około 10 zł.
    Jeżeli masz twardą wodę- dysze ci się zakamienią - rozwiązaniem jest filtr
    zmiękczający wodę.

    Wanna - czysczenie, odgrzybianie, przepłukiwanie przewodów.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2009-02-14 10:47:11
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 14 Feb 2009 08:39:57 +0100, Jackare napisał(a):

> [...]
    > dyszki pozatykają ci się w ciągu kilku tygodni. Tu polecabym filtr
    > sedymentacyjny - dostępne są filtry do 20um, 10um, 5um i 0,5um.

    Nie prościej dać RO na cały dom + zbiornik przeponowy rzędu 150 litrów?

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2009-02-14 14:11:14
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    > Nie prościej dać RO na cały dom + zbiornik przeponowy rzędu 150 litrów?

    Nie wiem. To są decyzje inwestora, które powinny uwzględniać jakieś
    kalkulacje kosztów inwstycji i jej eksploatacji. Jezeli ktoś ma mieszkanie o
    powierzchni dajmy na to 40 m.kw to filtr RO+ zbiornik może dla niego
    stanowić problem, a kabiny tak pięknie wyglądają w marketach i nikt nie
    pisze tam o filtrach :)))
    --
    Jackare

  • 8. Data: 2009-02-14 20:39:21
    Od: "TomiLee" <t...@w...pl>

    Użytkownik "HANA" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > minimum)
    > w efekcie teraz mam duuuza wanne bez bajerow i kabine z laznia parowa i

    Kabiny mające saune+radio posiadaja tez hydro, a brodzik w większości jest
    głębszy pełniący funkcję mini wanny. Więc jak piszesz "odgrzybianie,
    czyszczenie, przeplukiwanie i odkamienianie co pol roku minimum" jest
    konieczne?

    Co sądzicie o takich modelach z allegro:
    http://allegro.pl/item552243167_kabina_z_hydromasaze
    m_i_sauna_jacuzzi_hit.html
    http://allegro.pl/item533560649_kabina_z_hydromasaze
    m_i_sauna_i_dezynfekcja_hit.html

    Jak długo w pełni funkcjonyją takie kabiny?

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-02-15 07:10:29
    Od: "Tatko" <a...@i...pl>

    glang wrote:
> [...]
    > Robię sobie miejsce i pomyślałem o takim bajerze ale tyle tego że
    > ciężko coś wybrać. Albo chińczyki za 2-4 tys albo POOLSPA za ponad

    Ja mam coś podobnego:
    http://allegro.pl/item533560683_kabina_z_hydromasaze
    m_i_sauna_parowa_i_o3_hit.html
    Dodatkowi siedzisko przy "biczach"
    Zmieniłem wężyki na krajowe ,oryginały są bardzo"wątłe"
    Musi być Bardzo dokładnie zmontowana i wypoziomowana.
    Poza tym OK

  • 10. Data: 2009-02-15 09:16:15
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Tatko" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Dodatkowi siedzisko przy "biczach"
    > Zmieniłem wężyki na krajowe ,oryginały są bardzo"wątłe"
    > Musi być Bardzo dokładnie zmontowana i wypoziomowana.

    A jak z czyszczeniem szkła i ramek ?