  • 241. Data: 2016-03-26 15:05:13
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 14:07:14 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Nawet gdyby ktoś wprowadził takie prawo to każdy, kto się z tym prawem
    > nie będzie zgadzał może używać określeń mama i tata i jest w stanie
    > wygrać przed każdym sądem swoje racje.

    na razie moze - ale jesli zostanie to potraktowanie za kilka lat jako przejaw
    dyskryminacji wobec gejów to zostanie skazany. Tak jak ten cukiernik który tortu nie
    chcial gejowskiej parze zrobic - z torbami poszedł...

    b.

  • 242. Data: 2016-03-26 15:30:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 15:02, Budyń pisze:

    Przytoczone przez Ciebie działania na rzecz rzekomego propagowania
    homoseksualizmu w Polsce
    *2004*, 3 grudnia -*POLSKA*- Senat przyjmuje projekt Ustawy
    legalizującej związki homoseksualne.
    *2005*, 10 stycznia -*POLSKA*- stowarzyszenie homoseksualne Lambda
    składa wniosek do Ministerstwa Edukacji o zmianę treści podręczników
    szkolnych, polegającą na usunięciu fragmentów stawiających
    homoseksualizm w złym świetle.

    Działania szkalujące i prześladujące homoseksualistów w Polsce.
    *2005*, listopad -*POLSKA*- Zakaz dla organizacji parady
    homoseksualistów w Poznaniu.
    *2006*, styczeń -*POLSKA*- Stowarzyszenie Kultury Chrześcijańskiej im.
    ks. Piotra Skargi dociera do polskich szkół z akcją ,,Stop homoseksualnej
    deprawacji".
    *2006*, czerwiec -*POLSKA*- w sprzeciwie wobec propagowania
    homoseksualizmu przez Paradę Równości, ulicami Warszawy przeszedł Marsz
    Pokoju, zorganizowany przez środowiska chrześcijańskie.
    *2006*, lipiec -*POLSKA*- Ministerstwo Edukacji Narodowej wysyła list do
    kuratorów oświaty, ostrzegający przed propagowaniem homoseksualizmu w
    szkołach przez organizacje LGBT.
    *2006*, wrzesień -*POLSKA*- Z serią seminariów dotyczących uzdrowienia z
    homoseksualizmu do Polski przyjeżdża Alan Medinger - były homoseksualista.
    *2006*, wrzesień -*POLSKA*- Środowisko homoseksualistów odpowiedzialne
    za epidemię HIV w Bydgoszczy.

    Zapomniałeś jeszcze dodać, że ww dane pochodzą z Frondy, katolickiego
    portalu, który zapewne jest bardzo obiektywny :)

  • 243. Data: 2016-03-26 15:36:52
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 15:30:35 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Zapomniałeś jeszcze dodać, że ww dane pochodzą z Frondy, katolickiego
    > portalu, który zapewne jest bardzo obiektywny :)

    pytales czy krojenie po plasterku istnieje. Masz zapis postępu tej choroby.
    To czy fakt jest z frondy czy z wyborczej mniej mnie obchodzi byle był prawdziwy.

    b.

  • 244. Data: 2016-03-26 15:36:59
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2016-03-26 o 15:05, Budyń pisze:

    > na razie moze - ale jesli zostanie to potraktowanie za kilka lat jako przejaw
    dyskryminacji wobec gejów to zostanie skazany. Tak jak ten cukiernik który tortu nie
    chcial gejowskiej parze zrobic - z torbami poszedł...

    I bardzo dobrze, że poszedł z torbami.
    Jeżeli ktoś prowadzi działalność gospodarczą nie może sobie wybierać
    klientów na podstawie ich wyznania, poglądów czy koloru skóry.

  • 245. Data: 2016-03-26 15:54:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Nie bardzo wiem o ktory tekst chodzi,

    to nie wiesz na co odpowiadasz?

    >ale generalnie chrzescijanie
    > zabijaja z tych samych powodow z ktorych biora sie wojny. Czyli
    > wlasciwie nic szczegolnego jesli mozna tak powiedziec.

    niemożliwe. Chrześcijanie nie zabijają bo im Bóg nie pozwala.

    > No ja nie wiem co z tego. W kazdym razie moze pomoze Ci zrozumiec, ze w
    > Srebrnicy nie o wiare chodzilo.

    a ty myślisz, że ISIS chodzi o wiarę?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 246. Data: 2016-03-26 15:55:47
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > https://pl.wikipedia.org/wiki/Masakra_w_Srebrenicy
    > słowa o tym zeby zabijali z powodów religijnych nie ma.
    > Katolik ma prawo bronic swojego kraju przed najazdem - chyba kazde inne dzialanie
    jest wbrew religii a nie w jej imieniu.

    nie ma. Przykazanie brzmi "nie zabijaj"

    > katole mordują? tam zdaje sie jest dokładnie odwrotnie

    owszem. Masowo.

    > linke znajdziesz?

    kliniki aborcyjne i wiele innych

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 247. Data: 2016-03-26 16:10:26
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 15:59:01 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    jest wbrew religii a nie w jej imieniu.

    > nie ma. Przykazanie brzmi "nie zabijaj"

    jesli założysz sobie kosciół boży zielonoswiątkowo-metodystyczny imienia mastiego to
    sobie mozesz zasady wymyslac samodzielnie, np czytac biblie co drugie słowo.
    Katolikow obowiązuje katolicka interpretacja która w tym przykazaniu wiedzi zapis
    "nie popełnisz morderstwa".

    katole bedą mówic ze błędnie interpertujesz pismo, ty ze to katole błądzą - i nic
    kompletnie z tego nie wynika.
    Jesli sie chcesz czepiac katoli to szukaj raczej sprzecznosci miedzy obowiązujacymi
    ich zasadami a ich zachowaniem - to bedzie mialo sens.

    > owszem. Masowo.

    > kliniki aborcyjne i wiele innych

    link nie dziala, kliniki.pl ?

    b.

  • 248. Data: 2016-03-26 16:43:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie mozna postawic zadnej bariery. To sa ludzie i stanowia kilka procent ludzi. Z
    wyjatkiem kilku tanich medialnych ekshibicjonistow sa niewidoczni i nie stanowia dla
    nikogo zadnego zagrozenia. Jest taka stara prawda ze najglosniej "lapac zlodzieja"
    krzyczy goniony zlodziej. Caly siwy dym z odwrotnymi robia pastarze zeby owieczki
    zyly w niewiedzy co robia ich niektorzy przywodcy duchowi. Prawdopodobnie jak by sie
    owieczki dowiedzialy to kopaly by w czasie strzyzenia.

  • 249. Data: 2016-03-26 17:23:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    Katolikow obowiązuje katolicka interpretacja która w tym przykazaniu wiedzi zapis

    i tam właśnie jest to przykazanie tak napisane, żebyś nie wiem jak się
    wywijał.

> [...]
    > Jesli sie chcesz czepiac katoli to szukaj raczej sprzecznosci miedzy obowiązujacymi
    ich zasadami a ich zachowaniem - to bedzie mialo sens.

    mówisz, że Episkopat Polski się nie zna i błednie interpretuje? Założ
    sobie własny kościół

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 250. Data: 2016-03-26 17:35:04
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 26 marca 2016 17:27:12 UTC+1 użytkownik masti napisał:
    > mówisz, że

    maaasti, prosze cie :)

    b.