  • 431. Data: 2016-04-03 22:52:52
    Temat: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > A gdzies adoptuja dzieci?

    http://ruchofiarksiezy.org/tvnfakty/irlandia.html

    PS: możesz nie próbować łapać za słówko "adopcja"

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 432. Data: 2016-04-03 22:55:58
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-02 o 16:17, Uzytkownik pisze:

    > Coś Ty się tak czepił tej żony?

    Zony sie czepilem? W zyciu. Pokazuje Ci tylko, ze jezeli ona jest inna
    jak to co tu fantazyjnie wypisujesz, to powinienes zweryfikowac
    swiatopoglad. No ale jakos coraz mniej licze na to, ze to zrozumiesz.

    > Jak widać przedstawiasz sobą typową
    > cechę katolików, którzy stosują wszelkie metody, aby zniszczyć przeciwnika.
    > Wybacz, że powiem wprost. Ten twój upór i stosowanie takich metod
    > charakteryzuje prostackich fanatyków.

    Przyznam, ze psychologiem to Ty nie zostaniesz.

    Pozdro.. TK

  • 433. Data: 2016-04-03 23:17:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-02 o 20:10, Budyń pisze:

    > chciał ci pokazac ze pisząc o głupich katolach bez zadnego rozróżnienia piszesz o
    nim, o mnie i m.in. o własnej zonie. Jesli uogólniasz trafiasz niewinnych.
    > Ja wole osobistych wycieczek nie robic, bo zbyt łatwo zamiast to przemyslec
    włączają sie osobiste emocje.

    Tez wole nie robic, ale nikogo nie obrazilem i nie mialem takiego
    zamiaru. Jednak jesli czytasz nasty post dupereli o wszystkich na
    podstawie jakichs debili to idealnym wydaje sie zadac pytanie o dobrze
    znane osoby, czy pasuja do schematu. Jak pasuja to bardzo mi przykro,
    ale jesli nie, to co warte sa te teorie o fanatykach pisane z
    zacisnietymi zebami?

    Pozdro.. TK

  • 434. Data: 2016-04-03 23:25:18
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Generalnie to jestem w malym szoku widzac ile czasu

    jakieś 5 sekund mi zajęło. Mówisz, że to tak dużo?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 435. Data: 2016-04-03 23:27:19
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > http://ruchofiarksiezy.org/tvnfakty/irlandia.html
    >
    > PS: możesz nie próbować łapać za słówko "adopcja"

    Generalnie to jestem w malym szoku widzac ile czasu poswiecacie na
    wyszukiwanie argumentow zeby bardziej nienawidziec. Przyznaje robi
    wrazenie. Ja jak mam wyrobiony poglad to nie potrzebuje wiecej niz to co
    i tak mnie przekonalo wczesniej. Na wiecej po prostu szkoda czasu.
    W tym co napisales nie czepne sie slowka adopcja. Wlasciwie to moge sie
    nie odniesc, bo to nie ma nic wspolnego z tematem adopcji przez pary
    homoseksualne. W ich przypadku ktorych zdaje mi sie masz podobny poglad.
    Mimo to nie przeszkadza Ci przy tej okazji wcisnac jakichs zakonnic, tak
    jakby nie bylo przemocy np. w rodzinach zastepczych, czy zabojstw dzieci
    jak calkiem niedawno w Polsce.

    Pozdro.. TK

  • 436. Data: 2016-04-03 23:43:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-04-03 o 23:25, masti pisze:

    > jakieś 5 sekund mi zajęło. Mówisz, że to tak dużo?

    Mi by sie nie chcialo udowadniac przykladami wyciagnietymi z internetu
    na potrzeby jednej dyskusji. Nie jestem ateista i nie potrzebuje nikomu
    w szczegulach udowadniac dlaczego.

    Pozdro.. TK

  • 437. Data: 2016-04-03 23:51:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Stawiam pieniadze przeciwko petom w popielniczce ze w szkole w kazdej klasie jest
    minimum jedno dziecko majace rodzica czynnego alkoholika. I do tego porownaj kilkast
    czy kilka tysiecy par homo chcacych adoptowac dziecko jesli istniala by taka
    mozliwosc.

  • 438. Data: 2016-04-04 07:42:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > przykłady proszę

    Choćby fobie wobec homo czy też uważanie ludzi niewierzących za coś
    (podkreślam COŚ, a nie kogoś) gorszego.
    Osobiście słyszałem teksty, że skoro nie wierzę to jestem nikim, czymś
    gorszym od zwierzęcia.

    > katole? siłowo? zmusił ktos kogos do chodzenia do koscioła? przykłady poproszę

    Jaja sobie robisz?
    W wielu rodzinach katolickich zmusza się dzieci. Sam też tego doświadczałem.

    > to akurat prawda - zresztą pokaż mi wyznawcę jakiejs ideologii który nie będzie
    widział w niej słusznosci to pokaże ci oszusta :)

    Znów demagogia.
    Nie chodzi o "widzenie" słuszności, ale o nietolerowanie innych
    ideologii i wyznań. Żeby było ciekawe jest to także niezgodne z
    głoszonym przez Watykan ekumenizmem.

    > chciał ci pokazac ze pisząc o głupich katolach bez zadnego rozróżnienia piszesz o
    nim, o mnie i m.in. o własnej zonie. Jesli uogólniasz trafiasz niewinnych.

    Przepraszam, piszę tylko o Was :)

    > Ja wole osobistych wycieczek nie robic, bo zbyt łatwo zamiast to przemyslec
    włączają sie osobiste emocje.

    Ale jednak to robisz.

  • 439. Data: 2016-04-04 08:10:01
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 kwietnia 2016 07:42:29 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Choćby fobie wobec homo

    to nie sa fobie tylko realne zagrożenie dla ładu społecznego, na przykładzie panstw
    zachodnich ci to pokazałem, chcesz popierac to sobie popieraj. Ja nie mówię ze wobec
    poważnych poszlak brak weryfikacji swojej opinii jest niezbyt mądre, a ty powstrzymaj
    sie od nazywania moich poglądów fobią.

    >czy też uważanie ludzi niewierzących za coś
    > (podkreślam COŚ, a nie kogoś) gorszego.
    > Osobiście słyszałem teksty, że skoro nie wierzę to jestem nikim, czymś
    > gorszym od zwierzęcia.

    trafiłes na katola który sie nie zna, albo był wkurwiony -co przy twoim stylu
    prowadzenia dyskusji jest możliwe :)

    > Jaja sobie robisz?
    > W wielu rodzinach katolickich zmusza się dzieci. Sam też tego doświadczałem.

    To ty chyba sobie jaja robisz - ze ale niby nie uczyłeś dziecka "siłowo" mówic,
    pisać, myć zęby, zachowywac sie przyzwoicie, sprzątac po sobie i obierać ziemniaki.
    Ten proces nazywa sie wychowaniem i nie ma powodu dla którego religia miala by być z
    niego wyłączona, i to rodzice decydują a nie ty.
    Daj no jakies lepsze przykłady tego siłowego szerzenia wiary.

> [...]
    > Nie chodzi o "widzenie" słuszności, ale o nietolerowanie innych
    > ideologii i wyznań. Żeby było ciekawe jest to także niezgodne z

    Wróćze do słownika - religia katolicka w przeciwienstwie do np islamu jest
    tolerancyjna, bo toleruje inne. I nie zmusza do zmiany itp. Waszym szczytem pokazania
    nietolerancji jest krzyżyk na scianie w urzędzie. Jak zyć...?

    nim, o mnie i m.in. o własnej zonie. Jesli uogólniasz trafiasz niewinnych.

    > Przepraszam, piszę tylko o Was :)

    Ze jestesmy głupi? To pewnie twój słownik ma jakąś inna definicę. Nie dałes rady tego
    wykazac. Mogę z tobą porozmawiac o parowaniu czarnych dziur - z głupim byś nie
    pogadał.
    Podejrzewam ze twoja definicja głupoty brz mniej wiecej tak "ma inne poglądy na
    religie niz ja". Uzasadnienia nie wymaga sie.

    > Ale jednak to robisz.

    Pewnie gdzies sie zdarzyło, moze i tak, ale mnie wystarczy dyskutowac o faktach
    -fakty sie bronią same, byle je poprawnie przytoczyc.

    b.

  • 440. Data: 2016-04-04 09:41:35
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

> [...]
    czy kilka tysiecy par homo chcacych adoptowac dziecko jesli istniala by taka

    Ale co ma jedno z drugim wspolnego?

    Pozdro.. TK