    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 3 Apr 2016 23:10:01 -0700 (PDT)
    <0...@g...com>
    <56fe0b81$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndlbko$2nl$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <ndlehu$bq8$1@node2.news.atman.pl>
    <56ffd45e$0$697$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <57000429$0$701$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <5701fec3$0$22842$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Wczoraj w TV byl program o uchodzcach we Francji
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 kwietnia 2016 07:42:29 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Choćby fobie wobec homo

    to nie sa fobie tylko realne zagrożenie dla ładu społecznego, na przykładzie panstw
    zachodnich ci to pokazałem, chcesz popierac to sobie popieraj. Ja nie mówię ze wobec
    poważnych poszlak brak weryfikacji swojej opinii jest niezbyt mądre, a ty powstrzymaj
    sie od nazywania moich poglądów fobią.

    >czy też uważanie ludzi niewierzących za coś
    > (podkreślam COŚ, a nie kogoś) gorszego.
    > Osobiście słyszałem teksty, że skoro nie wierzę to jestem nikim, czymś
    > gorszym od zwierzęcia.

    trafiłes na katola który sie nie zna, albo był wkurwiony -co przy twoim stylu
    prowadzenia dyskusji jest możliwe :)

    > Jaja sobie robisz?
    > W wielu rodzinach katolickich zmusza się dzieci. Sam też tego doświadczałem.

    To ty chyba sobie jaja robisz - ze ale niby nie uczyłeś dziecka "siłowo" mówic,
    pisać, myć zęby, zachowywac sie przyzwoicie, sprzątac po sobie i obierać ziemniaki.
    Ten proces nazywa sie wychowaniem i nie ma powodu dla którego religia miala by być z
    niego wyłączona, i to rodzice decydują a nie ty.
    Daj no jakies lepsze przykłady tego siłowego szerzenia wiary.

    widział w niej słusznosci to pokaże ci oszusta :)

    > Znów demagogia.
    > Nie chodzi o "widzenie" słuszności, ale o nietolerowanie innych
    > ideologii i wyznań. Żeby było ciekawe jest to także niezgodne z
    > głoszonym przez Watykan ekumenizmem.

    Wróćze do słownika - religia katolicka w przeciwienstwie do np islamu jest
    tolerancyjna, bo toleruje inne. I nie zmusza do zmiany itp. Waszym szczytem pokazania
    nietolerancji jest krzyżyk na scianie w urzędzie. Jak zyć...?

    nim, o mnie i m.in. o własnej zonie. Jesli uogólniasz trafiasz niewinnych.

    > Przepraszam, piszę tylko o Was :)

    Ze jestesmy głupi? To pewnie twój słownik ma jakąś inna definicę. Nie dałes rady tego
    wykazac. Mogę z tobą porozmawiac o parowaniu czarnych dziur - z głupim byś nie
    pogadał.
    Podejrzewam ze twoja definicja głupoty brz mniej wiecej tak "ma inne poglądy na
    religie niz ja". Uzasadnienia nie wymaga sie.

    > Ale jednak to robisz.

    Pewnie gdzies sie zdarzyło, moze i tak, ale mnie wystarczy dyskutowac o faktach
    -fakty sie bronią same, byle je poprawnie przytoczyc.

    b.