  • Data: 2010-06-22 09:14:24
    Temat: Wezyki w oplocie stalowym
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wszystkie znane mi awarie to nie było peknięcie węża gumowego wewnątrz oplotu
    nylonowego, mosiężnego czy stalowego, ale pęknięcie jednej z końcówek.

    I było tego sporo, łącznie z zalaniem kilku pięter !
    KOŃCÓWKI wężyków to są BARDZO słabe punkty !!

    Dodatkowo: osprzęt do grzejników CO powinien wytrzymywać 10 bar (10
    atmosfer).

    Osprzęt do ciepłej wody uzytkowej tyle nie musi wytrzymywac.

    -----