  • 11. Data: 2010-02-20 21:49:01
    Temat: Re: Wiadro wody za skosem poddasza
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-02-20 22:17, M pisze:

    > Strona wieje amatorszczyzną pierwszej wody. Głównym celem projektanta
    > było pokazanie, że właśnie nauczył się flasha. A oryginalność - no cóż,
    > jak mi fachowiec powiesi oryginalnie sedes na suficie to nie będę go
    > nazywał profesjonalistą tylko przegonię na cztery wiatry.

    Największą amatorszczyzną na tej stronce jest brak wersji nie fleszowej.
    To jest porażka.
    Fleszki ładne i dobrze zrobione i nie możesz tego nazywać amatorką.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 12. Data: 2010-02-20 21:52:03
    Od: M <M...@w...pl>

    RudeBoy pisze:

    > Fleszki ładne i dobrze zrobione i nie możesz tego nazywać amatorką.

    Tak - fleszki ładne. Strona beznadziejna. Usability = 0.

    M.

  • 13. Data: 2010-02-20 21:58:04
    Od: M <M...@w...pl>

    RudeBoy pisze:

    > Fleszki ładne i dobrze zrobione i nie możesz tego nazywać amatorką.

    Cofam to, co napisałem. Fleszki są beznadziejnie zrobione. Fundamentalne
    błędy:

    - nie działa przycisk back
    - nie działa wyszukiwanie na stronie
    - nie działają strzałki z altem (do przodu, do tyłu)
    - nie działa tabulator
    - nie działa ctrl +/-
    - nie można ze strony skopiować adresu i danych firmy - trzeba (UWAGA) -
    przepisać na kartkę!!!! Wot technika.
    - .....

    po prostu czysta porażka. Koleś powinien machać pędzlem przy sztaludze
    lub suficie bo na projektowaniu stron się nie zna.

    M.

  • 14. Data: 2010-02-20 22:04:25
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-02-20 22:36, Maciek pisze:

    > Bo to nie jest strona, tylko multimedialna prezentacja, stworzona przez
    > agencję reklamową, przez pomyłkę umieszczona zamiast właściwej treści :-)

    Oooo... właśnie i to dobrze oddaje całą sytuację.

  • 15. Data: 2010-02-20 22:04:47
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-02-20 22:52, M pisze:

    > Tak - fleszki ładne. Strona beznadziejna. Usability = 0.

    true

  • 16. Data: 2010-02-20 22:49:51
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Oooo... właśnie i to dobrze oddaje całą sytuację.

    A o Kiki i wiadrze wody spod skosow to wszyscy zapomnieli ;)

    Kane

  • 17. Data: 2010-02-20 23:09:30
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > Oooo... właśnie i to dobrze oddaje całą sytuację.

    Dokładnie.
    W tworzeniu , wizytówek, folderów oraz stron interentowych istnieją pewne
    zasady, które były tworzone przez wiele dziesiątków lat.
    Ww formy powinny być możliwie jak najbardziej czytelne, zwięzłe i
    przejżyste, a głównymi prezentowanymi informacjami powinny być nazwa firmy i
    profil działalności. Dominującym kolorem w formie profesjonalnej jest kolor
    biały, a rozkład strony oraz linków czytelny i umożliwiający bardzo szybkie
    dotarcie do każdej informacji ważnej w biznesie tj. oferty, kontaktu i
    referencji, a ich rozkład podlega określonym regułom. Używanie muzyki czy
    dźwięku i to jeszcze w tak ch...wej wersji mieszaniny jakiegoś hałasu,
    odgłosów i zapętlonej muzyki podczas przeglądania strony jest po prostu
    niedopuszczalne w formie profesjonalnej.
    Tutaj niestety dotarcie do tych informacji i ich wykorzystanie jest bardzo
    uciążliwe.
    Ta prezentacja multimedialna nie powinna tworzyć strony internetowej, bo
    tylko utrudnia dotarcie do informacji na temat firmy i zniechęca
    potencjalnych klientów. Jest totalną amatorszczyzną webmastera stworzoną
    tylko i wyłącznie do pochwalenia się własnymi umiejętnościami w tworzeniu we
    flashu, które z resztą jak widać są bardzo niewielkie o czym świadczą
    niedociągniecia i braki w obsłudze tej strony.
    Czy ta prezentacja multomedialna jest ładna ?
    To rzecz gustu. Mnie się ona nie podoba, nawet jako prezentacja, bo ani nie
    prezentuje artyzmu, ani też wartości merytorycznych. Ot taka sobie
    prezentacja, jakich wiele produkuje młodzież po kursie tworzenia flash tylko
    po to, żeby pokazać jak dużo się oni nauczyli.

  • 18. Data: 2010-02-20 23:12:57
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości news:hlpp3d$b7

    > A o Kiki i wiadrze wody spod skosow to wszyscy zapomnieli ;)

    Nie pierwszy , nie ostatni :)

  • 19. Data: 2010-02-21 00:05:06
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 00:09:30 +0100, Plumpi napisał(a):

    > (...)
    > Ww formy powinny być możliwie jak najbardziej czytelne, zwięzłe i
    > przejżyste, a głównymi prezentowanymi informacjami powinny być nazwa firmy i

    Przejrzyste :)

    > profil działalności. Dominującym kolorem w formie profesjonalnej jest kolor
    > biały, a rozkład strony oraz linków czytelny i umożliwiający bardzo szybkie
    > (...)

    My to wiemy, ale co z tego - większość klientów jest nieuświadomiona w
    temacie użyteczności stron WWW. Dla nich miarą profesjonalizmu jest liczba
    latających i hałasujących elementów na ekranie. Wyjaśnianie tego niektórym
    to droga przez mękę - ale jako wykonawca z innej branży znasz dobrze
    problem "wszystkowiedzącego klienta-dyletanta" :)

    Co ciekawe wskazany tu adres dostałem raz jako propozycję "a może by
    zrobić w ten sposób?". Serwis miał być głównie tekstowy...

    Polecam:
    http://theoatmeal.com/comics/design_hell

    A kiki faktycznie powinien jakiś buldożer wynająć... ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2010-02-21 07:22:01
    Od: M <M...@w...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > My to wiemy, ale co z tego - większość klientów jest nieuświadomiona w
    > temacie użyteczności stron WWW. Dla nich miarą profesjonalizmu jest liczba

    Nie, to nie klienci. To projektanci-niespełnieni artyści. To samo jest z
    architektami (nie zawsze, ale zdarza się). Uważają za swój obowiązek
    zostawić jakiś przejaw indywidualizmu w projekcie a efektem są gargamele
    lub domy zjadające zyliony dżuli na sezon.

    M.