  • 21. Data: 2010-02-21 09:30:44
    Temat: Re: Wiadro wody za skosem poddasza
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 19 Lut, 23:08, "kiki" <k...@k...net> wrote:
    > Tak jak w temacie.
    > Zacz y sie roztopy niegu i zza skos w spu ci em wiadro wody robi c tam
    > dziur gwo dziem. Tak sikn o jakby kto tam sta i sika . W miejscu
    > dochodzenia skosu do ciany by a woda z roztop w. Prawdopodobnie przez le
    > obsadzony Velux.
    > No to kolejny remont :-)

    sprawdz czy masz prawidlowo dogiete olowiane fartuchy na dachowke.
    Jesli ten fartuch jest nie dogiety prawidlowo robi sie rynna a woda
    ktora w nij sie zbiera pozniej przelwa miedzy rama okna a fartuchem.
    problem ten bardzo czesto pojawia sie dla katow dachu od 25-35 stopni
    i przy obsadzeniu okna w dachowce.
    Dekarzom nie chce sie przycinac dachowek pod katem przy oknie
    polaciowym.

  • 22. Data: 2010-02-21 09:33:00
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 21 Lut, 10:30, Kudlaty <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > i przy obsadzeniu okna w dachowce.
    > Dekarzom nie chce sie przycinac dachowek pod katem przy oknie

    acha zaponialbym sprawdz rowniez po bokach okna polaciowego czy
    fartuch jest odpowiednio zaprofilowany. Po bokach okna sa takie
    rynienki pod dachowka. Woda z tamtad jest odprowadzona na fartuch.
    Jesli fatruch jest zle wyprofilowany to podchodzi pod dachowke a nie
    na dachowke.

  • 23. Data: 2010-02-21 09:55:44
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

    > Przejrzyste :)

    Po ciężkim dniu pracy o godzinie 24.00 ortografia mi się wyłącza :)

    > My to wiemy, ale co z tego - większość klientów jest nieuświadomiona w
    > temacie użyteczności stron WWW. Dla nich miarą profesjonalizmu jest liczba
    > latających i hałasujących elementów na ekranie.

    Ale podświadomie i tak wybierają te prawidłowo wykonane - i to właśnie o to
    chodzi.

    > A kiki faktycznie powinien jakiś buldożer wynająć... ;)

    Nie śmniej się z Kikiego, bo takie problemy będzie miało wielu piszących na
    tej grupie - tyle, że oni jeszcze o tym nie wiedzą, a dowiedzą się za rok,
    dwa lub kilka lat :)

  • 24. Data: 2010-02-21 11:55:06
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    RudeBoy pisze:

    > Kiki...
    > polecam Ci ta firmę http://www.wyburzenia.pl

    Jak dla mnie strona jest...
    TRAGICZNA do KWADRATU !!!

    Nic nie można skopiować - teksty, drze japę jak głupia, jest szara, a za
    razem pstrokata, treści na niej w zasadzie NIE MA, a jak gdzieś jest, to
    trzeba najpierw przedrzeć się przez te rozwrzeszczane gadżety...

    Projektant tej strony powinien zminimalizować swoje aspiracje do
    pokazywania co to on jeszcze potrafi wymodzić, a skupić się na
    zwyczajnej normalności w przekazie.

    Jak dla mnie nie ma nic gorszego w internecie jak strony uruchamiające
    jakiekolwiek dźwięki bez pytania !!!

    Siedzę sobie wieczorkiem przy kompie, dzieci sobie śpią w drugim pokoju,
    jest cisza..., nagle wchodzę na taką nawiedzoną stronę i... nagle z
    głośników z pełną mocą słyszę gromkie DUUUP !!! i na gwałt zamykam to
    cudo, bo nie chcę, żeby pół bloku się obudziło przez jakiegoś durnia.
    Nie mam też ochoty więcej oglądać jego wypocin..., mam za to ochotę mu
    to jego dzieło puścić nad uchem, kiedy będzie smacznie spał :-)...

    Na pohybel takim projektantom stron !!!

  • 25. Data: 2010-02-21 12:20:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 21 Feb 2010 10:55:44 +0100, Plumpi napisał(a):

    > Ale podświadomie i tak wybierają te prawidłowo wykonane - i to właśnie o to
    > chodzi.

    Często jednak jest to droga przez mękę... I efekt bywa różny, jak się
    klient uprze, by jednak coś mu tam latało i mrugało...

    > Nie śmniej się z Kikiego, bo takie problemy będzie miało wielu piszących na
    > tej grupie - tyle, że oni jeszcze o tym nie wiedzą, a dowiedzą się za rok,
    > dwa lub kilka lat :)

    Niech żyją poddasza użytkowe :) Dzięki nim nie będziesz się nudzić w swoim
    nowym domu :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 26. Data: 2010-02-21 14:02:59
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-02-21 12:55, robercik-us pisze:

    > Jak dla mnie strona jest...
    > TRAGICZNA do KWADRATU !!!

    Ale ja kikiemu nie polecam ich webmastera tylko ich usługi wyburzeniowe ;)

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 27. Data: 2010-02-21 14:43:45
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    RudeBoy pisze:

    > Ale ja kikiemu nie polecam ich webmastera tylko ich usługi wyburzeniowe ;)

    Zgadza się... :-), ale strona jest rodzajem wizytówki firmy. Mnie
    osobiście dość skutecznie zniechęciła do firmy i gdybym miał cokolwiek
    wyburzać, udałbym się do konkurencji, która potrafi się przedstawić 'jak
    ludzie' :-)...

  • 28. Data: 2010-02-21 15:06:11
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > klient uprze, by jednak coś mu tam latało i mrugało...

    > Niech żyją poddasza użytkowe :) Dzięki nim nie będziesz się nudzić w swoim

    Wystarczy jak kiki brac najtańszych spod budki z piwem ;) wtedy wszystko
    jest tanio, slicznie i bez problemow ;)