  • 11. Data: 2011-03-22 10:15:31
    Temat: Re: Wiata - wodze fantazji
    Od: lukas <l...@w...pl>

    Dnia 22-03-2011 o 10:51:48 Tom <t...@i...eu> napisał(a):

    > Jakby komus przyszlo jeszcze cos do
    > glowy to prosze pisac

    iglaków nasadzić jak, ktoś wcześniej radził

    --
    Pozdrawiam,
    lukas

  • 12. Data: 2011-03-22 11:02:24
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > Jak zabudujesz deskami od wewnątrz - będzie widać słupki i okolice.

    > To zostaje ci tylko pole siłowe, bo plexi będzie na dłuższą metę
    > obrzydliwe a szyby takiej wielkości będą drogie, ciężkie i pewnie szybko
    > się potłuką ;->

    Wiem, że plexi, szyby nie chcialbym nigdy wykorzystac do takiej wiaty, ze wzgledow
    estetycznych i finansowych.
    Tomek

  • 13. Data: 2011-03-22 14:53:19
    Od: SkiMir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-03-22 07:13, Marek Dyjor pisze:

    > jak orientalnie, to obić różnymi starymi kawałkami blachy ;) Będzie
    > prawdziwy orient.

    Koniecznie takimi aby można było wyróżnić np. maskę od bliżej
    niokreślonego pojazdu, kawałek drzwi itp. :-)

    --
    M.

  • 14. Data: 2011-03-23 19:26:25
    Temat: Odp: Wiata - wodze fantazji
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Tom" <t...@i...eu> napisał w wiadomości
    > Wiem, że plexi, szyby nie chcialbym nigdy wykorzystac do takiej wiaty, ze
    > wzgledow estetycznych i finansowych.

    To kup szmatę na żagle czy przeźroczystą folię
    Zimą przed śniegiem opuścisz i osłonisz limuzynę.
    Pozostałą część roku przechowasz ją w stodole.