  • 61. Data: 2014-01-22 23:14:50
    Temat: Re: Wieje mi z sufitu na poddaszu.... - co robic?
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Grzegorz wrote:
    > Użytkownik <x...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Jeżeli macie problemy z wiatrem na poddaszu i z wychładzaniem się
    > poddaszy, polecam u sługi firmy z Grudziądza. U mojej siostry
    > rozwiązali ten problem
    >
    > http://dmuchany.com.pl

    > Michał, jak w skarbówce wyjaśnisz to, ze dzialalność
    > masz od 04.09.2012 a w internecie są Twoje oferty
    > grubo sprzed tej daty?
    > Działałeś na czarno?
    > A może ZUS by sie tak upomniał o zalegle składki?
    > http://www.pit.pl/archiwum_zus_przedsiebiorcow_289.p
    hp

    no i co z tego, ja zlikwidowałem działalność i nadal się reklamuję -
    kto mi zabroni

    jeffrey

  • 62. Data: 2014-01-22 23:17:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 22.01.2014 23:14, Jeffrey pisze:

    hp

    > no i co z tego, ja zlikwidowałem działalność i nadal się reklamuję - kto
    > mi zabroni

    Reklamować? W sumie nikt. Ale jak zaczniesz się tu reklamować, to możesz
    kogoś wkurzyć i ten ktoś (lub ktosie) napiszą "uprzejmie donoszę" do ZUS
    i US.

  • 63. Data: 2014-01-22 23:24:39
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Reklamować? W sumie nikt. Ale jak zaczniesz się tu reklamować, to
    > możesz kogoś wkurzyć i ten ktoś (lub ktosie) napiszą "uprzejmie
    > donoszę" do ZUS i US.

    dla tego też tego nie robię, zresztą grupa dyskusyjna to słabe miejsce
    na reklamę zwłaszcza taką nachalną jak ta

    jeffrey