  • 11. Data: 2016-01-04 17:19:53
    Temat: Re: Wieje z gniazdek elektrycznych - co robić?
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 16:00:20 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:
> [...]
    tylko konstruktor pozwoli (czyli ok 20-24cm) i ocieplic grubo styropianam, grubo
    czyli 20cm.

    > Dokladnie tak mam z porothermem - wiec nie ublizajmy temu materialowi - ja tam
    > jestem z niego bardzo zadowolony :)

    ja nie twierdze ze sie nie da -ale trzeba pilnowac wykonawców a to oznacza ze trzeba
    wiedziec to co oni powinni wiedziec, co z kolei oznacza ze sie trzeba doktoryzowac z
    wielu tematów. Gdy sie wybierze beton komorkowy ubywa jeden z nic.
    No i pozostaje taki fakt - fachowców przy ocieplaniu trzeba pilnowac i poswiecac na
    to swoj czas - gdy tylko znikniesz przestaną kleic na ramki bo na placki jest łatwiej
    :)

    b.

  • 12. Data: 2016-01-04 18:44:41
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Na dzien dzisiejszy powinno sie budować z betonu konstrukcyjnego
    >najcienszego jak tylko konstruktor pozwoli (czyli ok 20-24cm) i ocieplic
    >grubo >styropianam, grubo czyli 20cm.
    ale jak - normalnie lany beton? zbrojenie grucha te sprawy?
    kolo mnie sie buduje taki dom.
    i tak sie zastanawiam co go zmusilo do tej technologii, ale byc moze to on
    ma racje....

  • 13. Data: 2016-01-04 19:28:13
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 18:44:42 UTC+1 użytkownik abn140 napisał:
    > ale jak - normalnie lany beton? zbrojenie grucha te sprawy?
    > kolo mnie sie buduje taki dom.
    > i tak sie zastanawiam co go zmusilo do tej technologii, ale byc moze to on
    > ma racje....

    a co napisałem? konstrukcyjny? ide sie napić :/ Oczywiście miało być: komórkowy.

    b.

  • 14. Data: 2016-01-05 14:28:16
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-01-04 o 17:19, Budyń pisze:
> [...]
    to swoj czas - gdy tylko znikniesz przestaną kleic na ramki bo na placki jest łatwiej

    Patrz, a moi bez dozoru i nie dość, że na placki, to jeszcze na ramki
    kleili ;)

    Pzdr

    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 15. Data: 2016-01-05 14:35:17
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 stycznia 2016 14:28:17 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
    > Patrz, a moi bez dozoru i nie dość, że na placki, to jeszcze na ramki
    > kleili ;)
    Kiedyś tu już ktoś pisał o takich co niby na placki + ramki kleili. Tez bez dozoru.
    Tylko jak przy odbiorze odkleił losowe 5 płyt to 3 bez ramek były.
    Ja tam uważam że klejenie styropianu i układanie wełny na poddaszu nie może się
    odbywać bez dozoru.
    Szczególnie wełna na poddaszu

  • 16. Data: 2016-01-05 14:38:49
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2016-01-05 o 14:35, Kris pisze:
> [...]
    > Ja tam uważam że klejenie styropianu i układanie wełny na poddaszu nie może się

    Mój kolega w tej ekipie pracował, więc raczej by się nie narażał ;) Poza
    tym na różnych etapach ich prac coś tam przy tych ścianach też jeszcze
    grzebałem z kablami itp. i widziałem, że ramki są.

    A na koniec załapałem się jeszcze na akcję darmowych pomiarów
    termowizyjnych i wyszło, że to co chłopaki robili, zrobili w moim
    mniemaniu BDB i nigdzie jakiś mostków konkretnych nie uświadczyłem.
    Pomijając oczywiście okna/drzwi i ich okolice, które same w sobie
    niestety najlepsze nie są (takie już "odziedziczyłem").

    Pzdr
    --
    /__/_* /