  • 1. Data: 2009-02-19 20:50:30
    Temat: Wieszaki grzybkowe do CD60
    Od: "Krzysiek" <l...@p...onet.pl>

    Proszę zorientowanych o pomoc: czy wieszaki grzybkowe Rigipsa do profili
    CD60 nadają się również do mocowania profili CD60 innych producentów? Czy
    CD60 jest standaryzowane, czy różni się nieznacznie gabarytami w zależności
    od marki?
    Pozdr.
    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-02-19 21:19:31
    Temat: Re: Wieszaki grzybkowe do CD60
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 21:50:30 +0100, Krzysiek napisał(a):

> [...]
    > CD60 jest standaryzowane, czy różni się nieznacznie gabarytami w zależności

    CD60 nie rozni sie wymiarami, wiec grzybki beda pasowac do kazdych profili.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-02-19 22:08:54
    Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <b...@w...pl>

    (...)
    > CD60 nie rozni sie wymiarami, wiec grzybki beda pasowac do kazdych
    > profili.

    Paradoksalnie jednakże do jednych bardziej, do innych mniej.

    Z mojego doświadczenia najbardziej niechlujne, to profile BudMatu. Tych nie
    polecam. Nierówne przetłoczenia, krzywe rąbki (jeden po łuku, drugi po
    skosie) - w rezultacie czego profil z jednej strony trzyma się ściśle
    wieszaka, z drugiej klekoce.

    Najbardziej komfortowo pracowalo mi się z profilami Rigipsa - Rigistil i
    (droższy) Ultrastil. Równe, ciasne rąbki; ryflowana powierzchnia profilu
    ułatwia kręcenie wkrętów - nawet przy słabej wkrętarce wkręt nie ucieka na
    boki, ale zawsze wpada w dołek i nie ma problemu z wkręceniem.
    Wada, to cena. Zdecydowanie wyższa niż wyroby BudMatu.

    --
    Adam 'Rolek' Rolbiecki

  • 4. Data: 2009-02-20 07:14:10
    Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > CD60 jest standaryzowane, czy różni się nieznacznie gabarytami w zależności

    Zdecydowanie nalezy trzymac sie jednego producenta.
    Jesli to niemozliwe, dokladnie pomacać elementy.
    W tej branzy nic na słowo handlowca, jego mać.
    pozdr
    --
    A S

  • 5. Data: 2009-02-20 10:15:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 19 Feb 2009 23:08:54 +0100, Adam 'Rolek' Rolbiecki napisał(a):

    > Paradoksalnie jednakże do jednych bardziej, do innych mniej.
    >
    > Z mojego doświadczenia najbardziej niechlujne, to profile BudMatu.

    Racja :)

    --
    best regards,
    scream