  • Data: 2010-09-10 12:47:23
    Temat: Wieszanie szafek kuchennych raz jeszcze
    Od: "jagr" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pozwoliłem sobie przenieść na nowy wątek. Sorki.

    Nawiązując ... kupiłem szynę, kołki i śruby z łbem sześciokątnym. OK.
    Na początek wieszałem szafkę w łazience. Przyciąłem szynę do długości szfki
    minus obramowanie tylne. W ten sposób po powieszeniu i dokręceniu od środka
    szafki wisi ona na ścianie nie tworząc żadnej szpary. Przylega bardzo
    dobrze.

    Ale mam dylemat. Z kolei w kuchni będę wieszał trzy szafki obok siebie na
    jednej długiej listwie i siłą rzeczy powieszone szafki będą na górze
    odstawać od ściany na grubość listwy mocującej. Inaczej być nie może.
    I teraz właśnie pytanie. Jak jest prawidłowo?
    Czy odstające szafki nie będą brzydko wyglądać?
    Przed pierwszą i za ostatnią szafką będą widoczne końce listew.
    Czy tak ma być?
    Pozdrawiam,
    jagr