  • Data: 2016-09-10 18:53:33
    Temat: Więżba
    Od: "Pawel_M" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Prosze o doradę.

    Domek parterowy o wym. 14x13.9.
    Postawione ściany z ceramiki tzw. beczka i zalany strop gr. 15cm zbrojony,
    z wiencem.
    Majster pozostawil wypuszczone kotwy do osadzenia więźby.
    Dwa tygodnie temu na stropie wylozyl styropian 10 cm i zalał to betonem gr.
    4-5 cm (bez moej wiedzy i kierownika).
    Tlumaczyl tym, że lepiej teraz ocieplić i wylac bo jest dojcie a po
    zalozeniu dachu bylby klopot.
    Patrze obecnie a beton- wylewka jest cala popekana i to bardzo.
    Moje pytanie czy na zalozony styropian i wylewke 5 cm moze ulozyc teraz
    więżbe dachową?
    Czy powinien najpierw ulozyc dach i dopiero o jego zakonczeniu dokonac
    ocieplebia stropu?
    W/g mnie gdyby teraz ukladal drewno - platwie na tym styropianie to przecież
    on sie pougina, czy mam racje?
    Ponadto caly strop razem z tym styropianem nasiąkl wodą.

    Pozdrawiam
    Pawel